
بیمه آسیا در راستای حفظ حقوق بیمه گذاران خود، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال بابت پرونده های دیات و سایر رشته های بیمه ای، خسارت پرداخت کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، هوشنگ فتاح، عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه آسیا با اعلام این خبر گفت: در اسفند ماه ۱۴۰۳ با بررسی و کنترل فنی کلیه پرونده های خسارتی که مراحل قانونی آنها انجام شده بود، بیمه آسیا به منظور حمایت از زیان دیدگان، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
وی افزود: علیرغم تراکم کاری در روزهای پایانی سال، خوشبختانه با تلاش کلیه ارکان شرکت و با هدف حفظ حقوق بیمه گذاران و رعایت اصل مشتری مداری ، پرونده های سال ۱۴۰۳ به طور کامل بررسی و خسارات رشته بیمه شخص ثالث (دیات) و سایر رشته های بیمه ای، پرداخت شد.
سرپرست بیمه آسیا، جلوگیری از انباشت خسارات به منظور کاهش هزینه های سنگین را به عنوان یکی از استراتژی ها و سیاست گذاری های هیات مدیره جدید بیمه آسیا برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با همدلی و هماهنگی کارکنان و اعضای شبکه فروش، این شرکت بتواند ضمن پرداخت سریع و منصفانه خسارات، در راستای جلب رضایت بیمه گذاران گام بردارد.