مدیر بیمه های مسئولیت شرکت بیمه سامان گفت: ثبت خسارت، رسیدگی به پرونده و پرداخت خسارت به بیمه گذار بیمه مسئولیت شرکت بیمه سامان، آنلاین است و به مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی، شعب و یا کارگزاران طرف قرارداد بیمه سامان نیازی نیست.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، علی صرفی با بیان این که رسیدگی به پرونده خسارتی و نیز پرداخت خسارت، از مهمترین دغدغه های خریداران بیمه نامه است، اظهار کرد: شرکت بیمه سامان با طراحی آنلاین این فرایندها، در صورت کامل بودن مستندات، حداکثر در ۱۵ روز خسارت را به حساب زیان دیدگان واریز خواهد کرد.
وی همچنین به پیشتازی شرکت بیمه سامان در طراحی بیمه نامه های مسئولیت اشاره کرد و با بیان این که «بیمه مسئولیت شهروندی» یکی از بیمه نامه های الزامی برای همه شهروندان است، گفت: در شرایطی که تعمیرکاران و نیروی های خدماتی به خانه عموم شهروندان مراجعه می کنند، وقوع هر حادثه برای آنها می تواند مسئولیت تازه ای برای اعضای خانواده ایجاد کند.
او ادامه داد: بیمه مسئولیت شهروندی در دو قالب انفرادی و خانوادگی، مسئولیت افراد در قبال دیگران را پوشش می دهد و می تواند یکی از نگرانی های جدی در حوزه زندگی روزمره را برطرف کند.
صرفی «بیمه نامه جامع دوچرخه» را یکی دیگر از محصولات خلاقانه شرکت بیمه سامان دانست و گفت: با تهیه این بیمه نامه، نه تنها مسئولیت افراد در قبال اشخاص ثالث تحت پوشش قرار می گیرد، بلکه خسارات ناشی از وقوع حادثه برای راکب و حتی بدنه دوچرخه نیز پرداخت خواهد شد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=209995