×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۹ فروردین , ۱۴۰۴
روابط عمومی بیمه آسیا

هوشنگ فتاح: بیمه آسیا در دوره جدید، پرداخت سریع، دقیق و منصفانه به زیاندیدگان را به عنوان یکی از اولویت های مشتری مداری در دستور کار کلیه شعب قرار داده است.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، هوشنگ فتاح، عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه آسیا در بازدید از شعبه خاقانی ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان، اظهار داشت: جلب رضایت بیمه گذاران با ارائه خدمات بهینه، پیگیری امور، پرداخت منصفانه خسارت و حس همدلی با مشتریان حاصل می شود، لذا می بایستی کلیه ارکان شرکت با سعه صدر، تکریم ارباب رجوع را در راس تمام امور محوله قرار دهند.

وی افزود: اخلاق حرفه ای شرکت بیمه آسیا در بازار صنعت بیمه کشور سبب جلب رضایت مشتریان شده که نتایج آن در اعتماد و وفاداری بیمه گذاران متبلور می گردد.

عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه آسیا، از برخورد شایسته کارکنان با مشتریان قدردانی کرد و اظهار داشت: علیرغم تراکم کاری و تعداد بالای پرونده های خسارت در بیمه های ثالث و بدنه اتومبیل، شرکت بیمه آسیا خسارت های مربوطه را به موقع پرداخت می نماید و نمونه بارز آن پرداخت دیات در روزهای پایانی سال ۱۴۰۳ به میزان تقریبی ۱۰ هزار میلیارد ریال می باشد.

گفتنی است در این بازدید، حمیدرضا غریبعلی زاد سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی، علی محمد رشیدیان مشاور و مدیر حوزه ریاست دفتر مدیرعامل، رضا کریمی مدیر حراست و بازرسی، حسین چهاردوری مدیر هماهنگی امور شعب و علی غفاریان سرپرست مدیریت پشتیبانی و عمرانی، عضو هیات مدیره و سرپرست بیمه آسیا را همراهی می کردند.

منبع خبر : کیوسک‌خبر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.