به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و اعلام معاون بیمههای زندگی شرکت بیمه کوثر، همسو با رعایت الزامات شرایط کرونایی، بیمه کوثر در نخستین مرحله از اجرای این طرح پس از انجام مراحل تطبیق گزارش، بررسی و تشخیص، زمستان سال ۱۳۹۹ به تعداد ۲۰۹ نفر از بیمهشدگان خود بیش از ۲۰میلیارد ریال خسارت پرداخت.
مرتضی کامرانی با اشاره به تداوم اجرای این طرح در سال جدید، افزود: تاکنون در سراسر کشور، قریب ۲هزار پرونده خسارت دیگر در این رشته به صورت غیرحضوری تشکیل شده است که بابت آنها از ابتدای سالجاری بیش از ۱۸۰میلیارد ریال خسارت پرداختهایم.
وی اظهار امیدواری کرد شرکت بیمه کوثر با تکیه بر توانمندی نیروی انسانی و همگام با اقتضائات هزاره سوم، به ویژه در بحران فعلی کرونا، با بهرهگیری هرچه بیشتر از فناوریها و ابتکارات نو، بتواند خدمات خود را در بسترهای غیرحضوری ارایه دهد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=81655