×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۴ مهر , ۱۴۰۳

پنجمین جلسه شورای مدیران با حضور مدیرعامل، مدیران ستادی و رؤسای مناطق بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، پنجمین جلسه شورای اداری صندوق قرض الحسنه شاهد ظهر امروز سه شنبه ۲۴ مهر ماه با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره،مدیران ستادی و روسای مناطق بصورت مجازی برگزار شد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت ارتقای سطح خدمت رسانی به جامعه معزز شاهد و ایثارگر به پاس تلاش های صادقانه و اخلاق محور تمامی همکاران و بانکداران اجرایی در اقصی نقاط کشور مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمود ،ایشان همچنین بر نقش بی بدیل این افراد در تحقق اهداف متعالی صندوق و حفظ کرامت جامعه ایثارگر تاکید داشت و خواستار ادامه تعهد حرفه ای و انسانی در ارائه خدمات با کیفیت و احترام به این عزیزان شد.

دکتر کریمی در ادامه به گزارش عملکرد صندوق از گذشته، حال و آینده که در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور جناب آقای مهندس اوحدی معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد و نماینده محترم ولی فقیه حجت السلام و المسلمین موسوی مقدم و دیگر مشاورین و معاونین بنیاد ارائه شده بود اشاره کرد.

ایشان در این گزارش نسبت به چشم انداز آینده صندوق و تنوع بخشی در ارائه خدمات و تسهیلات و گسترش دامنه پوشش خدمات به جامعه هدف و همچنین استراتژی صندوق برای ارائه خدمات بانکی و توسعه وام های قرض الحسنه با شرایط مناسب برای رفع نیازهای ضروری به جامعه ایثارگر اشاره نمودند.

دکتر اسلام کریمی خاطر نشان کرد: وامهای قرض الحسنه به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای صندوق برای توانمند سازی جامعه ایثار در حوزه های مسکن ،اشتغال ،ازدواج ،تامین جهیزیه و تحصیل می باشد که بر اساس این استراتژی برای ارائه خدمات متنوع در راستای اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه های ذکر شده و همچنین سفارشی سازی خدمات برای نیازهای جامعه هدف می بایست جذب منابع داخلی و بهره برداری از ظرفیت های بیرونی در اولویت های اصلی و آینده صندوق باشد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه گفت: صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یکی از سازمان های وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای سیاست های کلان معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بیناد شهید و امور ایثارگران می باشد که از ابتدای سال تاکنون موفق به پرداخت بیش از ۳٫۷۸۴ میلیارد تومان وام به جامعه ایثار تحت پوشش شده است .

ایشان ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ جناب آقای مهندس اوحدی اظهار داشت صندوق به عنوان بازوی حمایتی بنیاد شهید می تواند با استمرار تلاش های همکاران خدوم و محترم و اجرای دقیق استراتژی های جدید در ارائه خدمات مطلوب به جامعه ایثار و ارتقای جایگاه سازمان نقش بی بدیلی را ایفا نماید.

دکتر کریمی در پایان با تقدیر مجدد ازتلاش های صادقانه و تعهدات اخلاق محور تمامی همکاران و بانکداران اجرایی در سراسر کشور از ایشان خواست تا ضمن تکریم هر چه بیشتر جامعه هدف و تلاش در جهت افزایش رضایتمندی این عزیزان، صندوق را با همدلی و همراهی بیشتر برای رسیدن به اهداف کلی در برنامه های پیش رو از طرق های مختلف نظیر ایده پردازی، ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات یاری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.