×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳

به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‎‌عمومی، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی این روز را به همه فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.

کیوسک خبر ـ دکتر موسوی در این پیام، با اشاره به اینکه مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ کشور ما بیش از هر چیز به امیدآفرینی نیاز دارد، ابراز امیدواری کرده است با همیاری و همکاری شاغلان و متخصصان این حوزه در جلب رضایت ملت شریف ایران؛ رضایت خداوند متعال نیز حاصل گردد.

متن پیام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌عمومی را به همه فعالین حوزه رسانه که وظیفه حساس جهاد تبیین، تشریح دستاوردها و برقراری تعامل مستمر و هدفمند میان مخاطبان و سازمان‌ها را از طریق مدیریت گردش شفاف و صحیح اطلاعات در دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف بر عهده دارند؛ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
در دنیای امروز و در تمام نظام‌های اجتماعی و مدیریتی، استفاده هدفمند از رسانه در مسیر ایجاد تعاملی مؤثر و صادقانه با ذی‌نفعان متنوع و متکثر، یکی از شاخص‌های ارزیابی موفقیت سازمان‌ها است و واحدهای روابط‌عمومی نقش مهمی در جهت ایجاد این ارتباط و تعاملات ایفا می‌کنند. به یک معنا آن‌گونه که در منابع علمی و مفاهیم تئوریک این رشته آمده، روابط‌عمومی هر سازمان پیشانی و ویترین آن سازمان برای برقراری، حفظ و توسعه ارتباط سازمان با آحاد جامعه و مخاطبان است و ارزیابی و قضاوت افکار عمومی، فضای سیاسی و ذی‌نفعان یک سازمان، تا حد زیادی وابسته به کارامدی، هوشمندی و تدبیر واحدهای روابط‌عمومی و کارکنان این واحد است که در عمل دروازه‌های اصلی ارتباط و تعامل با جامعه هدف هستند.
اهمیت نقش روابط‌عمومی‌ها در کشور ما در سال‌های اخیر به‌واسطه صدور فرمان «جهاد تبیین» از سوی مقام معظم رهبری و تأکید معظم‌له بر ضرورت و اهمیت فعالیت رسانه‌ای با هدف گسترش شفافیت و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و برملا شدن دروغ‌ها و ادعاهای کذب دشمنان نظام، دوچندان شده و از این حیث مجاهدت‌های شبانه‌روزی فعالان عرصه ارتباطات و رسانه خصوصاً تلاشگران عرصه روابط‌عمومی ارزشمند و قابل تقدیر است.
در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی کشور که به‌طور مستقیم با بیش از نیمی از مردم شریف ایران اسلامی و به‌طور غیرمستقیم با تمام آحاد جامعه در ارتباط است، قطعاً بدون در اختیار داشتن یک دستگاه ارتباطی حساب‌شده و مبتنی بر اصول علمی این حرفه و نیز شناخت دقیق ویژگی‌های جامعه متنوع مخاطبان سازمان، نمی‌توان به ارتباط مؤثر با مخاطبان و تبیین دستاوردها و برنامه‌های سازمان در حوزه‌های مختلف مأموریتی و آشناسازی جامعه و نهادهای تصمیم‌ساز کشور با ریشه‌ها و خاستگاه چالش‌های این حوزه امیدوار بود و درست به همین جهت است که انتظار می‌رود فعالان رسانه‌ای سازمان از منظری راهبردی و با رویکردی جهادی، به دنبال ایجاد تحول، تحقق عدالت و ارتقای اعتماد باشند.
اینجانب به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی و ضمن تبریک مجدد این مناسبت، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه جهادگران عرصه ارتباطات و رسانه خصوصاً همکاران محترم ما در روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی چه در ستاد مرکزی و چه در ادارات‌کل و مدیریت‌های درمان استان‌ها و همچنین شرکت‌های تابعه، امیدوارم در شرایطی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ کشور ما بیش از هر چیز به امیدآفرینی نیاز دارد، بتوانیم با همیاری و مجاهدت این عزیزان و با تعامل گسترده و هم‌افزا با واحدهای مختلف سازمان و همچنین سایر بسترهای رسانه‌ای کشور، بیش از پیش در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم و با جلب رضایت ملت شریف ایران؛ ان‌شاءلله رضایت خداوند متعال را نیز به دست آوریم.

میرهاشم موسوی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.