دوست و همکار رسانه ای و خبرنگار محترم
▫️با سلام و احترام
زندگی فرآیند ارتباطات، اطلاعات و مبادلات است و هر لحظه بهانه ای است برای ارتباط بیشتر، پس روابط عمومی ها عامل پیوند و تعامل و مانع گسست هستند و به تبع آن روابط عمومی در سال ۱۴۰۰ را باید روابط عمومی پیوندها و تعامل ها نام گذاری کرد.
توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی، مردم مداری و احترام به حقوق افراد به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی میسر می شود و طراوت و بالندگی در تعامل سازمان ها و جامعه، هنر بزرگ ارتباطات معقول و منطقی است که نقش برجسته اصحاب رسانه و فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات در انعکاس دقیق و شفاف رویدادها و آگاهی رسانی در جامعه تاثیرگذار می باشند.
بدینوسیله، ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی و تبریک این روز شکوهمند به شما همکار رسانه ای محترم، از تلاشهای ارزشمند شما در عرصه خبر رسانی در جهت شفافیت، اطلاع رسانی سریع و دقیق عملکرد و ارائه هر چه بهتر اخبار و همچنین ایجاد تعامل دو سویه میان شرکت دخانیات ایران و مخاطبان قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روز افزون شما را در سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مسئلت می نمایم.
سید محمد عظیمی
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران
https://www.kioskekhabar.ir/?p=89405