×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن پایان ماه صفر و رحلت حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت .
متن پیام :

عالم امروز پر از ماتم و رنج و محن است

گرد غم بر سر هر محفل و هر انجمن است

این چه شور است که بر پا شده در ارض و سما

این چه سوز است که در سینه هر مرد و زن است

بانگ و فریاد به گوش آید از افلاک مگر

رحلت ختم رسولان و عزای حسن است

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت دومین نور ولایت صاحب کرامت و شفیع قیامت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت هشتمین امام شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) می باشد که آسمان را به رنگ ماتم و دلهای ارادتمندان به اهل بیت عصمت طهارت را غرق در عزا و شیون نموده است .

پیامبر اکرم(ص) به عنوان خاتم الانبیاء با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت مسیر و ادامه راه حقانیت را برای بشریت سهل و آسان کرده است، باید اذعان کرد که راه رستگاری و سعادت بشریت تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت و گام برداشتن درمسیر معرفت می باشد.

اینجانب رحلت پیامبر اکرم (ص) ، شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را به همه مسلمانان، جامعه ایثارو شهادت و همکاران خدوم در صندوق قرض الحسنه شاهد عرض تسلیت و تعزیت دارم.

از خداوند منان توفیق پیشرفت و تعالی ملت بزرگ ایران و خدمت به جامعه بزرگ ایثارو شهادت در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج ) را با تاسی از سیره ائمه معصومین مسئلت دارم .

اسلام کریمی

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.