×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۴ شهریور , ۱۴۰۳
پیام هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی به‌مناسبت گرامیداشت روز کارمند، پزشک و داروساز

هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت روز کارمند، روز پزشک و روز داروساز ، از خدمات صادقانه اعضای خانواده بزرگ کارکنان بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان و نیز همه دولتمردان و کارکنان دستگاه‌های دولتی و نیز پزشکان و داروسازان کشور به‌عنوان یکی از حلقه‌های اصلی نظام سلامت کشور تجلیل کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، متن پیام هیئت مدیره سازمان به این مناسبت به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

چهارمین روز از شهریور ماه هر سال و یکی از روزهای هفته دولت، در گرامیداشت دولتمردان شهید رجایی و باهنر به نام «روز کارمند» نامگذاری شده است که البته در سال جاری به فهرست دولتمردان شهید جمهوری اسلامی ایران باید نام شهید جمهور مرد خستگی‌ناپذیر در عرصه خدمت به مردم، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان را نیز افزود.

نامگذاری یکی از روزهای هفته دولت به نام «روز کارمند» بهانه‌ای است تا از نقش و جایگاه ارزشمند سرمایه انسانی در دستگاه‌های اجرایی و اداری تجلیل کرد؛ زنان و مردانی که خدمت به مردم و گره گشودن از کار خلق را نعمتی بزرگ برای خویش می‌دانند.

هفته دولت یادآور روزهای ماندگار و مملو از شور و شعف خدمتگزاری دولتمردان انقلاب اسلامی است، آنان که فارغ از توجه به پست و مقام؛ همواره در اندیشه خدمت به مردمان این سرزمین و کسب رضای باری‌تعالی بوده و هستند.
این روز در سازمان تأمین‌اجتماعی؛ یادآور مجاهدت ۷۰ هزار نفر انسان‌های شایسته‌ای است که در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان در خدمتگزاری به بالغ بر ۴۷ میلیون نفر از اقشار مختلف مردم ایران اسلامی از یکدیگر سبقت می‌گیرند و توفیقات و دستاوردهای سازمان در توسعه خدمات، مرهون سختکوشی، ایثار و فداکاری آنان است.
ایام هفته دولت و روز کارمند که در سال جاری با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین مقارن شده است، همچنین مقارن با زادروز حکیم برجسته ایرانی شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک و نیز زادروز دانشمند بزرگ ایرانی محمدبن زکریای رازی و روز داروساز نیز می‌باشد.
در نظام سلامت یک جامعه، پزشکان و داروسازان به‌عنوان حلقه‌هایی اساسی و کلیدی، نقشی خطیر در اجرای یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های دولت‌ها یعنی حفظ و ارتقای سطح سلامت جسمی، روحی و اجتماعی آحاد مردم دارند و سازمان تأمین‌اجتماعی نیز مفتخر است که به‌عنوان اولین خریدار خدمات سلامت در کشور و دومین تولیدکننده بزرگ این خدمات، از همراهی و همکاری صادقانه جمعی کثیر از پزشکان و داروسازان در مراکز درمانی ملکی خود و نیز مراکز درمانی طرف قرارداد بهره‌مند است.
هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی با درود بیکران بر ارواح مطهر شهیدان «رجایی» و «باهنر» و همه شهدای دولت جمهوری اسلامی ایران و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان الگو و ماندگار ایران اسلامی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دیپلمات برجسته حسین امیرعبداللهیان، فرارسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان انقلابی و خدوم ایران اسلامی به‌خصوص اعضای خانواده بزرگ کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک عرض می‌نماید.
ضمن گرامیداشت این مناسبت‌ها و تبریک ایام هفته دولت، روز کارمند، روز پزشک و روز داروساز، امیدواریم در طلیعه آغاز فعالیت دولت چهاردهم و با توجه خاص دولت وفاق ملی به ظرفیت سازمان تأمین‌اجتماعی در ایجاد و تعمیق سرمایه اجتماعی از طریق امیدآفرینی میان مخاطبان؛ قطار توسعه خدمات و ارتقای کیفیت خدمات در این دوره با حمایت دولت و همراهی و همکاری همه مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی، با سرعت بیشتری حرکت کند و در جلب رضایت مردم شریف ایران، توفیقاتی دوچندان داشته باشد ان‌شاءالله.

هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.