×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
پیروانی: میلیون‌ها ایرانی منتظر موفقیت پرسپولیس در فینال آسیا هستند

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، افشین پیروانی پس از برگزاری نشست هماهنگی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این نشست به صورت وبینار برگزار شد. روز گذشته هم البسه تیم و دستکش های دروازه‌بان ها توسط مسوولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت. تیم ما با البسه یکدست قرمز در فینال به میدان می‌رود و پیراهن دروازه‌بان مشکی است. لباس حریف هم آبی و لباس دروازه‌بان این تیم زرد رنگ است. در مورد تعویض‌ها و محل استقرار بازیکنان نیمکت نشین هم صحبت شد. ما در این دیدار می‌توانیم پنج تعویض انجام دهیم که اگر هم بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد یک تعویض اضافه می‌شود. البته این تعداد تعویض را تنها در ۳ زمان می‌توانیم انجام دهیم.
وی افزود: امیدوارم که ما قهرمان شویم. پس از بازی، تیم قهرمان در زمین باقی می‌ماند و تیم بازنده باید به رختکن برود. این قوانین سفت و سخت است. افراد تیم قهرمان باید در جشن قهرمانی با ماسک باشند. همچنین بهترین بازیکن این مسابقات، بهترین گلزن و بهترین دروازه‌بان معرفی خواهند شد. امیدوارم ما قهرمان شویم و شادی‌مان را تقسیم کنیم.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه سرمربی اولسان پیش از این سابقه رویارویی با تیم ملی را داشته است: در آن بازی که ما موفق شدیم با نتیجه ۶ بر ۲ کره را شکست دهیم سرمربی اولسان حضور داشت و یکی از آن ۲ گل را او به ما زد. همانطور که آن روز خوشحال شدیم امیدوارم که فردا هم بتوانیم به برتری برسیم و خوشحال شویم.
وی در خصوص آمادگی بازیکنان پرسپولیس اضافه کرد: همه بازیکنان خوب و سر حال هستند و امروز هم تست آخر کرونا را می‌دهند. همه زحمت می‌کشند و اگر الان اینجا هستیم دعای خیر هواداران و زحمات اعضای تیم بود. همه می‌دانیم میلیون‌ها ایرانی چشم انتظار موفقیت پرسپولیس هستند.
پیروانی اضافه کرد: رسیدن به فینال آسیا آسان نبوده و همه اعضای تیم خیلی زحمت کشیدند. امیدوارم قدم آخر نیز محکم برداشته شود.
وی در مورد تمرین نکردن تیم در زمین اصلی برگزاری فینال گفت: ما تلاش زیادی در این زمینه کردیم و نامه نگاری زیادی هم انجام دادیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا با این موضوع موافقت کرد اما فدراسیون فوتبال قطر به خاطر خرابی زمین با تمرین ما در زمین اصلی مخالفت کرد. این برای کشوری که می‌خواهد جام جهانی برگزار کند قابل قبول نیست. ما می‌خواستیم انصاف برقرار شود. اولسان در آن زمین بازی کرده و من در نشست هماهنگی هم به این موضوع اعتراض کردم. منطقی بود که ما در زمین تمرین می‌کردیم اما باید از جان مایه بگذاریم تا جام بیاوریم حتی شده جانمان را هم بدهیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.