×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، استفاده از کیوسک‌بانک موجب سهولت دسترسی به خدمات و تسهیل دریافت اطلاعات و خدمات جدید، صرفه‌جویی در وقت مشتریان و همچنین کاهش هزینه‌های بانک می شود.
این کیوسک ها نیازمند وجود یک سیستم مقاوم سخت افزاری و نرم افزاری با قابلیت های فراوان و در عین حال امن هستند که چنین امکانی در بانک مسکن فراهم شده است.
کیوسک‌ بانک مسکن، شامل تجهیزات بانکی متنوعی مانند کارت‌خوان‌های مطابق با آخرین استانداردهای بانکی، صفحه کلید بانکی، چاپگر رسید و بارکدخوان‌های یک بعدی و دو بعدی است که امکان ارائه سرویس های مختلف و متنوع به مشتریان را فراهم می کند.
در شرایط شیوع ویروس کرونا با توجه به توصیه خودداری از تماس و تعامل مستقیم اجتماعی افراد با یکدیگر، کیوسک‌بانک می‌تواند عمده نیازهای مشتریان به خدماتی که قبلا از طریق باجه‌های شعب دریافت می‌کردند را برطرف کند. یکی از این خدمات انتقال وجه بین بانکی از مبدا حساب‌های بانک مسکن است. در کیوسک‌ بانک مسکن امکان استفاده از هر یک از سرویس‌های انتقال وجه بین بانکی «ساتنا» و «پایا» تا سقف ۵۰ میلیون تومان وجود دارد.
نرم افزار ارائه شده در سیستم کیوسک‌بانک علاوه بر رعایت موارد امنیتی، سرویس های مختلفی را ارائه می‌کند. یکی از این سرویس‌ها صدور کارت هدیه است. به این ترتیب این موقعیت فراهم است که خدمات دریافت کارت هدیه ابدون تعامل با پرسنل بانک به نحوی از طریق ارتباط سیستمی با استفاده از فناوری کیوسک‌بانک ارائه شود.
اعلام مانده حساب، ارائه صورتحساب تراکنش‌ها، تغییر رمز، پرداخت انواع قبوض خدماتی و نیز شارژ سیمکارت تلفن همراه از دیگر خدماتی است که کیوسک‌ بانک مسکن به مشتریان ارائه می‌کند.
همچنین دارندگان برچسب الکترونیک عوارض خودرو که به واسطه داشتن آن از عوارضی آزادراه‌ها بدون توقف عبور می‌کنند، برای شارژ اعتبار برچسب خود علاوه بر امکانات غیرحضوری دیگر نظیر همراه‌بانک و اینترنت‌بانک می‌توانند از روش رجوع به پایانه‌های کیوسک‌ بانک مسکن استفاده کنند.
در کیوسک‌بانک همچون خودپردازها امکان صدور یا لغو مجوز برداشت بدون کارت از مسکن‌کارت مشتریان وجود دارد.
ارائه خدمت به کارت‌های چند حسابی و پرداخت اقساط انواع تسهیلات بانک مسکن نیز از دیگر امکانات کیوسک‌بانک‌ها است.
به گزارش هیبنا، بانک مسکن در شرایط شیوع ویروس کرونا طیف متنوعی از خدمات غیرحضوری را نیز در اختیار مشتریان قرار داده است که با فعال‌سازی اینترنت‌بانک به آن دسترسی خواهند داشت و به این ترتیب حتی از مراجعه به کیوسک‌بانک نیز در بسیاری از موارد بی‌نیاز می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.