×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
پیمان اکبری صحبت نکرد/ جزیده: شهرداری ارومیه را آنالیز کرده بودیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از شگفتی سازی شاگردانش و پیروزی مقابل شهرداری ارومیه، توضیح داد: ابتدا به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و باید بدانیم که با این باخت چیزی از ارزش‌های تیم بزرگ شهرداری ارومیه کم نمی‌شود. برای این بازی برنامه ریزی داشته و زحمت فراوانی در تمرینات کشیده بودیم، حدودا یک هفته نقاط ضعف و قوت تیم شهرداری ارومیه را آنالیز کرده بودیم که در بازی امروز هم با توجه به آن‌ها عمل کردیم.
او افزود: امروز استراتژی ما در زدن سرویس‌های هدف‌دار جواب داد و توانستیم ستاره‌هایی چون صالحی و فیاضی را از روند بازی خارج کنیم تا نتیجه به سود خودمان رقم بخورد. بازیکنانم به خوبی خواسته‌های کادرفنی را در زمین پیاده کردند و سیستم دفاعی را به خوبی انجام دادند. این پیروزی را به بازیکنان، مردم، شورای شهر و شهرداری گنبد تبریک می‌گویم. خدا را شکر مزد زحماتم زیاد خود در هفته‌های قبل را گرفتیم، اما در حقیقت نباید انتظارات از تیم جوان گنبد بالا برود. با این بازی شخصیت تیم را بالاتر بردیم که هدف ما همین است.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد با اشاره به اینکه روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار می‌کنند، توضیح داد: امیدوارم در ادامه فصل هم همین روندی که از ابتدای نیم فصل دوم آغاز کرده‌ایم را ادامه دهیم. ما در بازی قبل تیم سپاهان را هم می‌توانستیم شکست دهیم، اما بخاطر برخی اتفاقات اینگونه نشد. با این حال خوشحالم که تیم پرمهره ارومیه را شکست دادیم.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از این شکست شاگردانش، حاضر به مصاحبه نشد.
انتهای پیام

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.