×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳
پیولی: میلان برای موفقیت جاه طلب است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایرنا، تیم فوتبال آث میلان شب گذشته موفق شد تیم کالیاری را با درخشش «زلاتان ابراهیموویچ» شکست داده و به صدر جدول لیگ سری آ برسد.

«استفانو پیولی» سرمربی تیم فوتبال آث‌میلان پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و در خصوص بازی تیمش با کالیاری، اظهار داشت: ما در هر بازی به فکر ارائه بهترین عملکردمان هستیم. من از بازیکنانم توجه و تمرکز می‌خواهم. باید همیشه آماده باشیم. شایسته پیروزی بودیم و آن را بدست آوردیم.

وی افزود: از حمایت همه هواداران تشکر می‌کنم. تیم ما همه تلاشش را به کار می‌گیرد تا موفق عمل کند. روز شنبه یک دیدار بسیار مهم با آتالانتا داریم و باید برای آن آماده شویم.    

سرمربی روسونری‌ها در مورد پیوستن «ماریو مانژوکیچ» به این تیم و رقابت زلاتان با او، گفت: ایبرا گفت که مراقب این موضوع است. خوشحالم چرا که باشگاه جاه‌طلب است. آن‌ها می‌خواهند این تیم به اوج برگردد و آمدن مانژوکیچ به این موضوع کمک می‌کند. وقتی باشگاه مانژوکیچ را به من پیشنهاد کرد،  بلافاصله پاسخ مثبت دادم. با او صحبت کردم و او بسیار با انگیزه است.  

پیولی عنوان کرد: برای قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول تلاشمان را ادامه خواهیم داد. این مسیر به ما اعتماد به نفس می‌دهد. تمام بازیکنان برای بدست آوردن اسکودتو و رسیدن به چمپیونزلیگ می‌جنگند.

تیم فوتبال آث میلان با پیروزی دیشب خود برابر کالیاری، قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ سری آ شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.