×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳

امروزه با گسترش آپارتمان‌نشینی، فضای زندگی ما محدودتر شده و استفاده بهینه از تمامی فضاها، باید مورد توجه قرار بگیرد. سرویس‌های بهداشتی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه هستند که بااستفاده از وسایل مناسب، می‌توان از فضای آن استفاده بهینه کرد. روشویی سرامیکی یکی از پرکاربردترین وسیله‌های سرویس بهداشتی است که در سال‌های اخیر، موردتوجه بسیاری قرار گرفته است. علت محبوبیت این روشویی‌ها مزیت‌های بی حد و اندازه‌ی آن‌هاست. کاربردی بودن، ظاهر لوکس، ساخت سفارشی و کیفیت بسیار بالا از جمله مزایای روشویی سرامیکی است. در ادامه به بررسی کامل مزایای آن می‌پردازیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

علت محبوبیت روشویی سرامیکی

انگلیسی‌ها ضرب‌المثل بسیار جالبی در رابطه با خرید دارند. آن‌ها می‌گویند من اونقدری پولدار نیستم که چیزهای ارزان قیمت بخرم. این یعنی هر ارزانی بی‌علت نیست و هر گرانی بی‌حکمت نیست. قطعا برای خرید کیفیت عالی باید هزینه متناسب با آن را پرداخت کنید. روشویی‌های سرامیکی با قیمت‌های متنوع در بازار تولید و عرضه می‌شوند. علت این تفاوت قیمت، متریال به کار رفته در مراحل تولید آن‌هاست. اگر این روشویی‌ها با کیفیت بالا، ظرافت و دقت توسط متخصص تولید شوند، مطمئنا ارزان قیمت نخواهند بود.

پس وقتی درمورد محبوبیت و کیفیت بالای روشویی سرامیکی سخن می‌گوییم، منظور آن دسته از روشویی‌هایی هستند که روند تولید عالی داشتند نه روشویی‌های ارزان در بازار.

ظاهر بی‌نقص مثل روز اول

یکی از پر رنگ‌ترین مزیت‌هایی که روشویی سرامیکی دارد، این است که با گذشت سال‌ها ظاهرش دچار تغییری نمی‌شود. ظاهر روشویی‌های چینی پایه‌دار که سال‌های زیادی مهمان خانه‌های تمام بوده است را ببینید. این روشویی‌ها طی سال‌ها جرم می‌گرفتند. همینطور در برابر مواد شوینده اسیدی مقاومت لازم را نداشتند و سطح آن‌ها دچار آسیب می‌شد. حتی در برخی، دچار لکه‌پذیری می‌شدند.

اما روشویی‌های سرامیکی به دلیل لعابی که روی سطح آن‌ها وجود دارد، در برابر مواد شوینده مقاوم هستند. به مرور زمان دچار لکه پذیری نمی‌شوند و به هیچ عنوان جرم نمی‌گیرند. فقط کافی‌ست با یک دستمال روی سطح روشویی بکشید تا مثل روز اول برق بیفتد.

نظافت آسان روشویی سرامیکی

روشویی‌های سرامیکی خاصیت آنتی باکتریالی دارند. همچنین بر روی سطحشان مانند سنگ طبیعی، خللی وجود ندارد. وجود نداشتن خلل، باعث می‌شود تا این روشویی از هر نوع کثیفی، میکروب و جرم به دور بماند. بنابراین این روشویی‌های مدرن احتیاجی به تمیزکاری سخت، سابیدن و شستوشوی مداوم ندارند.

اگر روشویی سرامیکی شما به رنگ تیره و مشکی هست، ترجیحا پس از شستوشوی دستانتان، آن را فقط با یک دستمال خشک کنید که لک رسوبات آب بر روی روشویی جای نگذارد. اما اگر رنگ روشویی شما روشن است، احتیاجی به اینکار نیست. چون رنگ‌های روشن لک رسوبات را نمایان نمی‎‌کنند.

ساماندهی وسایل با روشویی سرامیکی کابینت‌دار

این روشویی‌ها با مدل‌های متنوع تولید و در بازار عرضه می‌شوند. یکی از پرطرفدارترین مدل‌های روشویی سرامیکی، مدل کابینت‌دار آن است. جنس کابینت، از پی‌وی‌سی ضدآب بوده و برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی طراحی شده است. شما با کمک روشویی کابینتی می‌توانید از فضای سرویس استفاده بهینه کنید و همچنین وسایل خود را سامان دهید.

مایع دستشویی، دستمال، حوله مهمان و وسایل شخصی را به خیال راحت داخل کابینت روشویی جایگزاری کنید بدون اینکه در دید قرار بگیرد. علاوه بر این، کابین ظاهر بهتری هم به سرویس شما می‌بخشد. شاید بپرسید چگونه؟ به  این صورت که کاملا جلوی لوله فاضلاب را می‌گیرد و آن را از دید پنهان می‌سازد.

پس انتخاب روشویی سرامیکی کابینت‌دار، می‌تواند یک انتخاب بی‌نقص، هوشمندانه و پرکاربرد برای شما باشد.

نحوه تهیه‌ی انواع روشویی سرامیکی

برای تهیه‌ی هر کدام از این روشویی‌های جذاب، فقط کافی‌ست ابعاد و مدل دلخواهتان را برای مجموعه‌ی باهِر ارسال کنید. مجموعه‌ی باهِر، مجرب‌ترین تولیدکننده‌ی روشویی سرامیکی با بالاترین کیفیت در کشور است. این مجموعه جهت جلب اعتماد مشتریان عزیز و اطمینان به کیفیت بسیار بالای محصولات، ۱۰ سال ضمانت چسب و آبندی روی تمام روشویی‌های خود می‌دهد.

هر کجای ایران که باشید، می‌توانید روشویی سرامیکی موردنظرتان را به تیم باهِر سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

تیم باهِر از اندازه‌برداری برای ساخت تا نصب روشویی و خدمات پس از فروش، کنار شماست. فروش به صورت آنلاین و همین‌طور حضوری می‌باشد. اگر شما هم جزء علاقه‌مندان به خرید حضوری هستید، می‌توانید از شعبه کرج این مجموعه دیدن کنید. جهت مشاوره، اطلاع از قیمت‌ها و ثبت سفارش از طریق راه‌های ارتباطی زیر، با ما در تماس باشید:

سایت: https://bahertile.ir

تماس و واتساپ: 09122246515

شنبه تا پنجشنبه از ۹ صبح تا ۶ عصر پاسخگوی مشتریان عزیز هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.