گروه : اجتماعی
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسین امیریگنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در نشست هماندیشی با گروه مشاوران و کارگروه طرح ملی ۳۰۷۰ سخن میگفت، افزود: با اجرای طرح ۳۰۷۰ در سازمان تامین اجتماعی قرار است تا پایان بهمن ماه سال جاری، بخش مهمی از فرایندهای ارائه خدمات در این سازمان غیرحضوری میشود.
وی افزود: با غیرحضوری شدن ۳۰ خدمت از ۹۶ میلیون مراجعه حضوری، بیش از ۷۰ میلیون بار مراجعه در سال کاسته خواهد شد.
امیریگنجه با اشاره به طرح ۳۰۷۰ آن را طرحی مهم و تحولگرا در توسعه سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: با اجرای این طرح برای استفاده از بسیاری خدمات و انجام بخش عمده امور بیمهای، نیاز به مراجعه حضوری بود و این تحول بزرگ در ارائه خدمات به جامعه ۴۴ میلیون نفر تاثیر و پیامدهای مثبت اجتماعی، فرهنگی و روانی بسیاری در پی خواهد داشت.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با اشاره به سیر تحولات تاریخی در سازمان، تاثیرگذاری و پیامدهای ویروس کرونا و واکاوی اهمیت اجرای طرح ۳۰۷۰ در آینده را مورد بررسی قرار داد و گفت: بی شک استقرار طرح ۳۰۷۰ منشا تحول بسیاری در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن است و هرچه سازمان تامین اجتماعی در کارهای زیربنایی، موفقتر عمل کند، چشمانداز و آینده درخشانتری پیش روی کارکنان و مخاطبان خواهد داشت.
امیریگنجه نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح ۳۰۷۰ در شعب را بسیار اثرگذار و تعیینکننده توصیف نمود و گفت: فضای کار مشاوران به دو محیط درون و برون از شعب تقسیم می شود و وظیفه دارند در قدم اول ضمن تعامل، واکاوی و آگاهسازی طرح ۳۰۷۰ در داخل شعبه؛ همافزایی طرح در نزد همه کارکنان را نیز توسعه دهند و در گام بعدی برقراری ارتباط و تعامل سازنده با انجمنها، کانون، تشکیلات بیمهشدگان، بازنشستگان و کارفرمایان، کارگاههای بزرگ و… جهت آگاهسازی و اثربخشی این طرح ملی است که نقش تعیینکنندهای در اهداف سازمانی دارد.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تاکید کرد: نقش مشاوران و کارکنان ارتباطات مردمی در توسعه طرح ملی ۳۰۷۰ بسیار حساس و همچون وصول مطالبات پراهمیت است.
شایان ذکر است پس از دستور دکتر سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اجرای طرح ۳۰۷۰؛ از سوی امیریگنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ؛ کارگروه ستادی در اداره کل غرب تهران بزرگ با حضور همکاران حوزه های مختلف تشکیل شد و پس از تعطیلات یک هفتگی کرونا از روز شنبه ۱۵ آذر درکلیه شعب و با حضور مشاوران میز خدمت غیرحضوری راهاندازی شد و به بهرهبرداری رسید.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=51559