به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسین امیریگنجه، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در حاشیه بازدید از شعبه ۱۷ و کارگزاری ۱۱۵ سخن میگفت، با ذکر مطلب بالا افزود: قدمت ۱۵ ساله کارگزاریها نشان از اعتماد به برونسپاری فعالیتهای سازمانی دارد.
وی تاکید کرد: معتقدیم کارگزاریها بازوی پرتوان سازمان تامین اجتماعی هستند و نقش مهمی در ایجاد حمیت سازمانی و ارتقای سطح رضایتمندی مخاطبان دارند.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تجربه پیشکسوتان سازمان تامین اجتماعی را یکی از نشانههای توجه به آرمانگرایی سازمان دانست و تاکید کرد: ماهیت کارگزاریها جنبه خصوصی دارد و بسیاری از مسئولان آن، مدیران دلسوز و دردآشنای سازمان هستند که با درک شرایط و حساسیتها؛ حفظ منافع سازمان، افزایش رضایتمندی و اجرای برنامههای استراتژیک سازمانی را سرلوحه فعالیتشان قرار دادهاند.
امیریگنجه با تاکید مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مبنی بر توسعه خدمات غیرحضوری در برنامههای کلان سازمان گفت: انتظار از کارگزاریها و نهادینه کردن برنامههای سازمان تامین اجتماعی در سطح بالایی میباشد؛ چرا که هم اکنون کارگزاریها بیش از ۲۴ نوع فعالیت اجرائی دارند.
وی تاکید کرد: آراستگی و شادابی محیط کار و توسعه زیرساختی خدمات غیرحضوری بیش از گذشته باید در دستور کار کارگزاریها قرار گیرد.
امیریگنجه ارائه خدمات بیمهای در کاهش زمان و افزایش سرعت در نحوه ارائه خدمات به جامعه هدف را یکی از مهمترین انتظارات سازمان از کارگزاریها دانست.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تقویت و اعتلای سازمان تامین اجتماعی را ضرورت ارتباطات و تعاملات گسترده با شرکای اجتماعی و رعایت سهجانبهگرایی دانست و افزود: بیشک مشارکت سازمان در توسعه ارتباطات و تعاملات گسترده با شرکای اجتماعی در دو منظر متجلی میشود، یکی در بیان مطالبات صنفی، گروهی و سازمانی از سوی دولت، مجلس شورای اسلامی، مدیران، صاحبان سرمایه، کارگاههای بزرگ، انجمنها، نمایندگان جامعه کارفرمایی، کارگری، بازنشستگان و مستمریبگیران و شکل دوم آن تسهیل امور، نگاه علمی و تخصصی به فرایندها، رویههای کاری، کاهش زمان و عدم تردد و مسافرتهای درونشهری که با گسترش خدمات غیرحضوری در سطح شعب و کارگزاریها موجبات رضایتمندی جامعه هدف را فراهم مینماید.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=29979