×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
کاظمی: استقلال این فصل می‌تواند قهرمان شود

«حسین کاظمی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در روزهایی که به خاطر ۲ تساوی تحت فشار بود به سه امتیاز شیرین رسید تا صدر جدول را به نام خود کند.
وی افزود: اگرچه رسیدن به صدر جدول شیرین است اما هنوز چیزی برای استقلال به پایان نرسیده است. آبی‌پوشان هنوز در ابتدای راه هستند و هفته‌های زیادی تا پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: بازیکنان جوانی که از سوی محمود فکری در دیدار با شهر خودرو جواز حضور در میدان را پیدا کردند عملکرد قابل قبولی را به اجرا گذاشته و ثابت کردند می‌شود به نیروی جوانی اعتماد کرد.
کاظمی تصریح کرد: استقلال در خط هافبک عملکرد خیلی خوبی را برابر شهر خودرو به نمایش گذاشت. بازیکنان این منطقه به خوبی فضا سازی‌ را در زمین انجام دادند و کنترل میدان را از حریف گرفتند.
وی تاکید کرد: تنها نگرانی استقلال در بازی با شهر خودرو دادن موقعیت گل به حریف بود که باعث شد چند بار دروازه این تیم تا آستانه باز شدن پیش برود. مدافعان استقلال نباید به این راحتی فرصت گلزنی را برای رقبا فراهم کنند.
بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال می‌تواند در این فصل قهرمان شود و باید حمایت‌های لازم را از این تیم انجام داد تا در میانه راه با چالش و مشکلی روبرو نشوند.
تیم فوتبال استقلال در هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد شهر خودرو را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.
استقلال با کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.