×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳
کسب رتبه برتر تاثیرگذار بلوغ رسانه های دیجیتال توسط بانک سینا

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا، در این رویداد که به بررسی کارآمدی روابط عمومی های نظام پولی و مالی در ۶ ماهه نخست سال ۹۹ در ۴ فاز رشد، سازمان یافته، تاثیرگذار و حرفه ای رسانه‌های دیجیتال اختصاص داشت، این بانک حائز گواهینامه و تندیس رتبه برتر بلوغ هوش تجاری ایران در حوزه رسانه دیجیتال اخبار در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه‌های دیجیتال شد.
این تندیس طی مراسمی با حضور عضو هیأت مدیره و قائم مقام بانک سینا و مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و مسئولان کنفرانس به بانک اهدا شد.
دکتر دانیالی در این مراسم با بیان آنکه در دنیای امروز، نگاه به روابط عمومی بسیار متفاوت از گذشته شده است، گفت: امروزه روابط عمومی ها از حالت سنتی خارج شده و نقشی مهم در جریان سازی و جهت دهی به سازمان در راستای تعیین خط مشی ها و راهبردهای سازمانی دارند.
وی افزود: اقداماتی که طی یکسال گذشته در حوزه روابط عمومی بانک سینا صورت گرفته، بر اساس اصول حرفه‌ای و منطبق بر نگاه علمی و منشاء تحولات بسیار خوبی بوده است که امیدواریم این روند با کمک همکاران و مدیریت خوب این مجموعه تداوم یابد.
شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم گفت: قطعا پیشبرد برنامه‌ها و پیاده سازی راهبردهای روابط عمومی، بدون حمایت ها و رهنمودهای اعضای محترم هیات مدیره و مدیرعامل بانک، امکانپذیر نبود. امیدوارم با همدلی و همفکری حاکم بر روابط عمومی بانک، در پیاده سازی و اجرای بیش از پیش اهداف و برنامه های مدنظر، موفق باشیم.
در ادامه دکتر افضلی دبیر کنفرانس هم گفت: در این کنفرانس، ادارات روابط عمومی نهادهای پولی کشور در حوزه رسانه‌های دیجیتال شامل وبسایت، اخبار و شبکه های اجتماعی بر اساس ۳۶۰ داشبورد مدیریتی و ۳۴ شاخص رسانه‌ ای دیجیتال در سامانه هوشمند رتبه‌بندی، مورد ارزیابی قرار گرفتند که بانک سینا موفق به کسب تندیس رتبه برتر بلوغ هوش تجاری ایران در حوزه رسانه دیجیتال اخبار در فاز تاثیرگذار بلوغ رسانه‌های دیجیتال شد.
گفتنی است بانک سینا در ماه‌های اخیر اقدامات قابل توجهی را در راستای ارتقای جایگاه و هویت برند بانک از طریق تهیه و انتشار اخبار و فراهم ساختن بسترها و ضرورت های توسعه روابط عمومی دیجیتال به اجرا رساند که نقش مهمی در بازآفرینی و تقویت اعتبار برند بانک سینا در افکار عمومی داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.