به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه کوثر، مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد مبعث و نوروز، تاکید کرد: در روزهای شیوع ویروس کرونا بهمنظور تسهیل در خرید و تمدید بیمهنامه، شایسته است ارایه خدمات غیرحضوری و پشتیبانی از سامانه برخط را افزایش دهیم.
گفتنی است، وی با کارکنان بخشهای مالی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و صدور بیمهنامههای اتومبیل دیدار و همچنین با کارشناسان واحد پشتیبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات که با توجه به شیوع بیماری کرونا بهصورت دورکاری امور مربوط به پشتیبانی را انجام میدهند، با استفاده از ویدیو کنفرانس گفتوگو کرد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=14849