×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ دی , ۱۴۰۳

گردهمایی زمستانی مدیران بیمه سینا با محوریت ارزیابی عملکرد، تبیین برنامه‌های عملیاتی و مبانی بودجه‌ریزی سال آتی برگزار شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ گردهمایی زمستانی بیمه سینا صبح چهارشنبه با حضور مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا، مدیرعامل بیمه سینا، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران ستاد و شعب آغاز شد.

*رشد ۴۴درصدی پرتفوی بیمه سینا در ۹ ماهه
علی صلاحی نژاد در گردهمایی زمستانی مدیران بیمه سینا با اشاره به محور اصلی این گردهمایی با موضوع ارزیابی عملکرد برای رشد پایدار اظهار داشت: ارزیابی عملکرد صرفاً نگاهی به گذشته نیست و نقشه راه آینده را به ما نشان می‌دهد.وی با بیان اینکه رشد پایدار مقطعی نیست، تصریح کرد: مفهوم پایداری با تداوم و استمرار حاصل می‌شود.
نایب‌رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه سینا با بیان اینکه رشد پایدار بدون برنامه‌ریزی قابل دستیابی نیست، افزود: سازمان باید ارزیابی عملکرد را چراغ راه خود بداند اگر ارزیابی نباشد، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی ناممکن خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه رشد پایدار با دو موضوع ارزیابی عملکرد و توسعه پایداری اتفاق می‌افتد، ادامه داد: موضوع رشد پایدار در شرکت ما با برنامه‌ریزی عملیاتی به دست می‌آید.
صلاحی نژاد با بیان این مطلب که عملکرد ۹ماهه بیمه سینا را بیش از ۱۰۰ درصد پیش‌بینی محقق شده است، افزود: این اتفاق، حاصل تلاش همکاران در ستاد و شعب و شبکه نمایندگان پرتلاش است و قطعا تداوم خواهد یافت.
*تغییر ریل بیمه سینا برای ایجاد تحول
امیر محمدرحیمی مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا در ادامه این گردهمایی، ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار سلیمانی به ویژگی‌های شخصیتی ایشان به عنوان الگوی اخلاقی اشاره کرد.
وی با ابراز خرسندی از برگزاری گردهمایی با حضور مدیران شعب که بیشترین ارتباط را با شبکه فروش دارند، افزود: این جلسات موجب همگرایی و تقویت همدلی برای حرکت به سمت اهداف می‌شود.
محمدرحیمی با اشاره به اهداف تغییر در بیمه سینا گفت: تغییر برای ایجاد تحول صورت گرفته و باید خلاقیت از لایه های پایین شرکت ایده، محصول و نوآوری بیاید.وی با تاکید بر لزوم تغییر در روش فروش و اصلاح ترکیب پرتفوی گفت: حرکت به سمت خرده فروشی در نتیجه توجه به شبکه فروش رخ داده و باید ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به لزوم توجه به سهامداران خرد و منافع آنها در مسیر تغییر ریل حرکت بیمه سینا گفت: کاهش هزینه‌های بیمه‌گری و هوشمندسازی در این مسیر مورد توجه باشد.
مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا با اشاره به اهمیت آنالیز ریسک در حوزه درمان، اضافه کرد: نرخ دهی هوشمند به دلیل اهمیت این بخش باید در دستور کار قرار بگیرد.
وی همگرایی در مسیر جدید بیمه سینا را مهم دانست و گفت: در بیمه سینا باید سختکوشی و کار مستمر را مد نظر قرار دهید تا به اهداف برسیم.
*لزوم توجه به مولفه‌های رشد پایدار
داود حسین‌پور رییس هیئت مدیره بیمه سینا نیز در گردهمایی زمستانی مدیران این شرکت با اشاره به اهمیت مفهوم رشد پایدار افزود: یکی از موضوعات روز و با اهمیت در دنیای امروز توجه به رشد پایدار است که لازمه آن، داشتن شفافیت و تصمیم گیری های به موقع است.
وی ادامه داد: با نهادینه شدن شفافیت همه ارکان سازمان، مدیریت ارشد می‌تواند تصمیمات درستی اتخاذ کند که این، یکی از مولفه‌های رشد پایدار محسوب می‌شود.
حسین‌پور مدیریت ریسک و پرتفوی را در رسیدن به رشد پایدار، موثر دانست و افزود: این موضوع با تلاش فراگیر و همدلی همه ارکان امکان پذیر است.وی ابراز امیدواری کرد؛ با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هلدینگ و هیئت مدیره، بتوانیم به اهداف مد نظر از جمله سودآوری و رشد پایدار دست یابیم.

همچنین در بخش عصرگاهی روز نخست، مدیران شعب و ستاد در قالب کارگروه‌های تخصصی به بررسی برنامه‌های عملیاتی و پیگیری مباحث فنی و اجرایی پرداختند.
*حضور پر رنگ رؤسای ادارات در دومین روز گردهمایی
این گزارش حاکی است، دومین روز برگزاری گردهمایی زمستانی مدیران بیمه سینا، میزبان حضور رؤسای ادارات ستادی بود.این حضور در راستای هدف جانشین پروری و بیان دغدغه ها و چالش‌ها به عنوان مسئولان اجرایی واحد‌های ستادی صورت گرفت.
در ادامه برنامه‌های روز دوم، پنل‌های تخصصی مربوط به کارگروه‌های فنی و اجرایی آغاز شد. در هریک از این پنلها، یکی از رؤسای شعب به عنوان دبیر به همراه معاون، مدیر و رییس مربوطه ستادی به ارائه گزارشی از مباحث و پیگیری‌های انجام شده و پاسخ آنها پرداختند.
*ضرورت تمرکز بر مشتری‌مداری و تقویت نظارت
علی صلاحی نژاد در دومین روز گردهمایی زمستانی مدیران بیمه سینا طی سخنانی با اشاره به لزوم تنوع‌بخشی به پرتفوی اظهار داشت: تقویت رشته‌های مسئولیت، مهندسی و شناسایی و طراحی طرح‌های مختص بیمه گزاران از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.
مدیرعامل بیمه سینا، تقویت ارتباط با شبکه نمایندگان و کارگزاران و توسعه بیمه‌های زندگی را مهم دانست و افزود: توسعه نظارت در رشته درمان و شخص ثالث، افزایش شفافیت و برگزاری نشست با شبکه فروش برای رفع مشکلات از دیگر مسائل مورد تاکید به شعب است.
صلاحی نژاد با اشاره به ضرورت تمرکز بر مشتری‌مداری به رؤسای شعب توصیه کرد: وابستگی به رشته‌های زیان‌ده، کم و به رشته‌های سودده اضافه شود و در عین حال، ظرفیت‌ها و فرصت‌های منطقه را بشناسید و نمایندگان را به آن سمت سوق دهید.
وی با تاکید بر ایجاد یک تیم بازاریابی موفق در شعبه ادامه داد: مهمترین وظایف شعب هدایت، حمایت، نظارت، خسارت و پشتیبانی نمایندگان است.
وی ضمن برشمردن مزایای رقابتی بیمه سینا بیان داشت : رضایتمندی ۸۵درصدی، ظرفیت بزرگ سهامداری، سهم بازار ۳٫۲ درصدی، سرعت در پرداخت خسارت و شخصی سازی خدمات از طریق «با سینا» و «سیناپس» بخشی از این مزایا به شمار می‌رود.
صلاحی نژاد اضافه کرد: برای پیشرفت و توسعه باید نواندیش و نوگرا باشیم و تلاش کنیم فرآیندها را به روز کرده و راه‌حل‌های جدید پیدا کنیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و همدلی، سینای بهتری درآینده بسازیم./

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.