×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳

در دوره جدید مدیریتی بیمه سینا تاکید بسیاری بر حمایت از شبکه فروش صورت گرفت که نتیجه این رویکرد موجب تقویت و توسعه فعالیت همکاران نماینده شد.
کیوسک خبر ـ وی ادامه داد: ما در شهر اصفهان با توجه به گستردگی کار، برای تقویت فروش اقدام به آموزش ۲۵ نفر بازاریاب حرفه‌ای کردیم که خوشبختانه توانستیم با کمک این عزیزان ۱۸۰ بیمه عمر به ارزش ۳۲ میلیارد تومان صادر کنیم و هر کدام از این بازاریاب‌ها به نقطه‌ای رسیده‌اند که می‌توانند به عنوان نماینده نقش ایفا کنند.
علی خاصی با اشاره به کمک جشنواره ها به تقویت فروش گفت: در فرصت برگزاری جشنواره ها، فروش خود را افزایش دادیم به طوری که در جشنواره آتش‌سوزی اصناف و مهر زندگی جزو برترین ها بودیم.
وی ادامه داد: در جشنواره اصناف با آموزش بازاریابان توانستیم به طور چهره به چهره با اصناف صحبت کنیم و ضمن اعلام شرایط جشنواره، سایر محصولات بیمه سینا را نیز به آنها معرفی کردیم و این اقدام آثار بسیار خوبی برای ما خواهد داشت.
این نماینده فعال به همکاران شبکه فروش توصیه کرد، با توجه به رویکرد مدیریت ارشد در حمایت از شبکه فروش، از این فرصت خوب برای رشد خرده‌فروشی و پایدار سازی درآمد خود استفاده کنند.
وی ضمن قدردانی از تیم مدیریتی برای هدایت و حمایت نمایندگان به سمت خرده‌فروشی، گفت: امیدوارم با ارتباط هرچه بهتر ستاد و بدنه،شاهد این امر باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.