نوبهاری که از نمایندگان فعال جشنواره بیمههای اتومبیل است، در خصوص چگونگی فعالیت در این جشنواره گفت:من سعی کردم از فرصت و شرایطی که در جشنواره به وجود آمده بود بیشتر استفاده کنم و ابتدا کار را با آشنایان و افرادی که میشناختیم، آغاز کردم و پس از آن با کمک بازاریاب توانستم مشتریان بیشتری جذب کنم.
وی ادامه داد: وقتی شرایط، پوششها و تخفیفات جشنواره را برای مشتری به طور کامل توضیح میدادم، در جذب آنها تاثیر زیادی داشت و آنها را ترغیب به خرید میکرد.
این نماینده فعال اصفهان با اشاره به تعامل خوب با ستاد و شعبه و همکاری برای پیشبرد کارها گفت: ارتباط خوبی با شعبه داریم و مسائل را با تعامل حل میکنیم.
وی با اشاره به فعالیت در رشتههای مختلف از جمله بیمههای مسئولیت بیان داشت: بیمههای مسئولیت مشتریان زیادی دارد و من سعی کردم به طور خاص در این رشته فعالیت کنم و فکر میکنم با تقویت بازاریابی در این بخش، بتوانیم بیشتر در این رشته نفوذ کنیم.
نوبهاری با اشاره به فعالیت در تمامی رشتههای بیمهای گفت: در فروش بیمه از روش تبلیغات دهان به دهان و مشتریان ارجاعی استفاده میکنم.او حضور در فضای مجازی و تولید محتوا را موثر دانست و افزود با بهره گیری از این مدل بازاریابی هم در افزایش فرهنگ بیمه میتوانیم موثر باشیم هم در جهت معرفی و فروش محصول.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=241883