وی با بیان اینکه تاکنون بیشتر در زمینه کارهای بزرگ بیمه ای فعالیت داشتم، گفت: اخیراً در حال تلاش برای نفوذ در بازار خرده فروشی هستم چرا که این بازار ماندگاری و نقدشوندگی بیشتری دارد.
کیوسک خبر ـ این نماینده فعال نیشابور افزود: برگزاری دوره های آموزشی بسیار مفید بوده و تاثیر بسیاری در شناخت و تسلط بر فعالیتهای بیمه ای دارد و من و همکارانم نکات بسیار زیادی در این دوره ها فراگرفته ایم .
طلایی با اشاره به تیم بازاریابی که در اختیار دارد، در ادامه گفت: در زمینه خرده فروشی سعی دارم با استفاده از تیم بازاریابان خود در تمامی رشته ها مثل شخص ثالث و بدنه، آتش سوزی مسکونی، عمر فعالیت کنم و البته ۲ بازاریاب هم فقط در بخش بیمه های مسئولیت پزشکان و پیراپزشکان که به نوعی یک رشته تخصصی است، فعالیت دارند.
وی در مورد رویکرد خود درباره حفظ مشتری گفت: ما در هنگام صدور بیمه نامه، راهنمایی لازم برای تسهیل پرداخت حق بیمه، دریافت پوششها و شرایط بیمه نامه انجام می دهیم و اصولاً اگر رضایت مشتری در برخورد با نماینده حاصل شود، سایر کارهای بیمه ای خود را نیز به تدریج خواهد آورد که مشتریان مختلفی با همین روش با ما در تعامل هستند.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=241425