به منظور تکریم و تامین رضایتمندی مشتریان، در دومین برنامه از تعامل با مشتریان، عضو هیات مدیره و معاون اعتبارات و نظارت بانک سینا در گفتگوی تلفنی پاسخگوی سوالات مشتریان در حوزه خدمات بانکی خواهد بود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابطعمومی بانک سینا، در راستای تحقق اصل مشتریمداری مبنی بر تعامل سازنده و ارتباط مستقیم با مشتریان ارجمند، مهدی رزمی عضو هیاتمدیره و معاون اعتبارات و بینالملل این بانک با حضور در مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان بانک پاسخگوی مشتریان در حوزه خدمات بانکی به ویژه حوزه اعتبارت و تسهیلات است.
مشتریان گرامی روز سهشنبه ۲۹ شهریورماه جاری از ساعت ۱۱ الی ۱۲ میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۳۱ سوالات و موضوعات خود را مطرح کنند.