×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
گل‌محمدی: پس از فینال آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر فوتبال با اشاره به این دیدار اظهار داشت: در دیدار پیش‌رو مانند همه مسابقات قبلی برای سه امتیاز به زمین می‌رویم. شرایط خوبی داریم و بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتن و از نظر روحی و روانی هم آماده انجام این دیدار هستند. ما مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال زیبایی ارائه می دهد و از حضور بازیکنان تکنیکی خوبی بهره‌مند است. امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم و فردا بتوانیم از موقعیت‌های ما به خوبی استفاده کنیم و در بخش حمله قوی باشیم.

وی افزود: در هفته گذشته براساس نقاط قوت خود ما نقاط ضعف حریف تمریناتمان را انجام دادیم و امیدوارم که در نهایت بازی خوبی را شاهد باشیم.

گل محمدی در مورد نگرانی‌اش از اعضای کرونایی‌ تیم فوتبال ذوب‌آهن در آستانه فینال آسیا تصریح کرد: ایفمارک از حریف تست گرفته و فکر می‌کنم که نگرانی بابت این موضوع وجود نداشته باشد. از ایفمارک تشکر می‌کنم که این تست را گرفته تا بازی بدون مشکلی برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اعتراض ذوبی‌ها به داوری در هفته‌های اخیر گفت: این ذات فوتبال است که برخی اوقات تیمی از داوری در طول فصل نفع ببرد یا ضربه بخورد. فکر نمی‌کنم این مسائل روی عملکرد داور تاثیر بگذارد. داور باید آمادگی بدنی خوب و تمرکز روی صحنه ها داشته باشد.

گل‌محمدی در در مورد همکاری ها با پرسپولیس در آستانه فینال تصریح کرد: بیشترین تلاش‌ها از سمت باشگاه خودمان بود. از هیچ باشگاه و یا تیم دیگری توقع کمک نداریم. همانطور که نساجی لینکار را نکرد. گلایه‌ای از این تیم نداریم. پس از راهیابی‌مان به فینال آسیا مشکلاتی پیش آمد و هر کس جای بازیکنان ما بود مشکلات بزرگتری برمی‌خورد اما همه ایستادیم مقابل این سختی‌ها و تحمل کردیم و از پس آن ها بر آمدیم. ما توانستیم تیم را به ثبات برسانیم. از هر نظر فکر کنید ما تحت فشار بودیم از نظر مدیریت باشگاه و امکانات. خیلی تحت فشار بودیم اما به ثبات رسیدیم.

وی در رابطه با اینکه دوست دارد در فینال آسیا با کدام تیم مواجه شود، گفت: هر دو تیم خوب بودند و با تلاش زیاد به این مرحله رسیدند.   برای ما فرقی نمی‌کند کدام تیم باشد چرا که باید با قوی‌ترین تیم شرق آسیا بازی کنیم امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میانگین پایین گل های رد و بدل شده در لیگ بیستم خاطرنشان کرد: تیم حاضر امکاناتی دچار مشکلات شدند. بیشتر زمین ها مشکل دارند و در یکی دو سال اخیر به جای که شرایط بهتر شود بدتر شد. موضوع بعدی کیفیت توپ‌ها است. سال گذشته هم از کیفیت توپ‌ها ناراضی بودند اما امسال هم از آنها استفاده شد. باید به کیفیت توپ و زمین توجه کرد چرا که این موضوع در کیفیت بازی ها و کم گل شدن و بی هیجان شدن آنها تاثیر دارد.

وی در خصوص برگزاری دیدارهای فشرده پس از فینال آسیا گفت: این موضوع کار را سخت می‌کند اما باید تحمل کنیم. باید برنامه‌ریزی امام به نحوی باشد که فشار زیادی روی بازیکنان نیاید.

وی در رابطه با اینکه گفته‌ می‌شود بشار رسن پس از دیدار نهایی لیگ قهرمانان از پرسپولیس جدا خواهد شد، اظهار داشت: صحبت در مورد بشار رسن زیاد است و ترجیح می‌دهم قبل از فینال در مورد این موضوع صحبت نکنم. پس از دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا حرف برای گفتن زیاد است.

گل‌محمدی در مورد شانس بخشیده شدن عیسی آل‌کثیر در آستانه دیدار نهایی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم شانس بخشیده شدن عیسی‌ آل‌کثیر زیاد نباشد. ما دوست داریم که او بخشیده شود و ناامید نیستیم اما می دانیم که شانس کمی داریم. اگر او بخشیده شود از نظر روحی به ما کمک زیادی می‌کند.

وی با اشاره به درخشش علیرضا بیرانوند مقابل تاتنهام در لیگ اروپا در ترکیب تیم آنتورپ بلژیک گفت: از درخشش بیرانوند برابر تاتنهام خوشحال شدم. او ستاره زمین بود و بابت درخشش واقعاً خشنود شدم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.