×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا در راستای تکریم ارباب رجوع و ارزش آفرینی برای مشتریان ارجمند به‌صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخ‌گوی پرسش‎های مشـتریان عزیز است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ پاسخ‌گویی نظام‌مند، تسریع در پیگیری موارد مطرح شده، تسهیل در پاسخ‌گویی، پیگیری رضایت‌مندی مشتریان و بازتاب دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات، از برنامه ها و اهداف ترسیم شده مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا است.

بر اساس این گزارش: مـرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا با به کارگیری کارشناسان زبده، استفاده از ابزارهای نوین، ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم و عموم هموطنان برقرار کرده است و این عزیزان را در پیگیری کامل و برطرف کردن مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای مانند صدور آنلاین بیمه نامه، خدمات نوین بیمه ای، ارسال مدارک و پرداخت خسارت و اطلاعات شعب یاری می‌رساند.

این گزارش می افزاید: به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائه‌ی خدمات با کیفیت مطلوب به مشتریان و رضایت‌مندی آنان، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا، همراه، مشاور، پشتیبان و یاری‎رسان مشتریان محترم خواهد بود.

یادآور می شود: مشتریان و سهامداران محترم می‌توانند به منظور دریافت پاسخ سوالات خود، پیش از مراجعه حضوری و اتلاف وقت ارزشمند خود، با شماره تلفن ۲۸۰۷ تماس حاصل کنند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.