به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد رضا قاریانپور بر آموزش تمامی همکاران و انعکاس بهره مندی از سامانه غیر حضوری سازمان به مخاطبین تاکید کرد و گفت: طرح عظیم ۳۰۷۰ بعنوان طرحی عظیم ارائه شده و صرفا با بکارگیری چند نفر از همکاران موفق نخواهد شد و تمامی مجموعه بعنوان سفیران واقعی طرح در خدمت مخاطبین باشند . پیگیری کار ارباب رجوع در سازمان وظیفه فرد فرد همکاران است .
قاریانپور ضمن تاکید بر همکاران که صرفا خدمات الکترونیکی که هر هفته رونمائی می شود، اطلاع رسانی شده گفت: می بایست با آموزش حضوری در شعب تابعه و آموزش های مجازی به کارفرمایان استانی همگی مبلغ طرح بوده و از سوی دیگر در این مسیر همراه مخاطبینی باشید که قدرت بهره مندی از سیستم غیرحضوری را ندارند و استان نیز همواره پذیرای پیشنهادات و نظرات هستند و با انجام کار تیمی از سوق دادن کار به کارگزاری و کافی نت ها بپرهیزید و به خواسته واقعی و به حق آنان بعنوان وظیفه شغلی خود رسیدگی شود.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=55973