رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور در محل ساختمان بیمه دی استان کرمانشاه، ضمن بررسی عملکرد این شرکت، بر نقش مؤثر آن در توسعه خدمات بیمهای در استان تأکید کرد. به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ صبح امروز، پرویز خوشکلام خسروشاهی، رئیس کل بیمه […]
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بانک ملی ایران برای حمایت از رویدادهای فرهنگی، هنری و قرآنی قدردانی کرد. به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بانک ملی ایران به خاطر حمایت از رویدادهای فرهنگی، هنری و قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد […]
درراستایتقویت ساختار حقوقی و استراتژیهای سازمانی، محسن موحدی فرد بهعنوان مدیر حقوقی موسسه اعتباری ملل منصوب شد. این انتصاب بهعنوان گامی مهم در توسعه و بهبود خدمات حقوقی موسسه، با توجه به تخصص و تجربه ارزنده ایشان در زمینه حقوقی و کیفری، انجام شده است. کیوسک خبر ـ دکتر محسن موحدی فرد، دارنده دکترای تخصصی […]
طولانیشدن روند پرداخت خسارات زیاندیدگان از سوی شرکتهای بیمه، سطح اعتماد عمومی نسبت به این صنعت را کاهش خواهد داد. به گزارش کیوسکخبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، مدیر شعبه شرکت بیمه دانا با ارائه گزارشی از آخرین دستاوردهای صنعت بیمه در همدان ابراز امیدواری کرد در صورت […]
رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه دیدارهای از پیش مشخص نشده استان همدان در شعبه مرکزی شرکت بیمه ایران حضور یافت و با فعالان این صنعت به گفتوگو نشست. به گزارش کیوسکخبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در این دیدار سه ساعته رؤسای شعب شرکتهای بیمه، دیدگاه […]
مهدی صالحی طاهری ـ خبرنگار تحولات اخیر در مذاکرات بین ایران و ایالات متحده که از تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۲۵ در عمان آغاز شده، با توجه به تمرکز بر برنامه هستهای ایران، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این گفتگوها میتوانند تأثیرات عمیقی بر اقتصاد ایران، بهویژه نوسانات ارزی داشته باشند. در حالی […]
در پی ابهامات موجود در خصوص دریافت حق بیمه حوادث راننده در بیمهنامه شخص ثالث وسایل نقلیه ریلی، بیمه مرکزی طی اطلاعیهای جدید اعلام کرد که اخذ این حق بیمه برای هر واگن فاقد توجیه قانونی است.به گزارش کیوسکخبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، طبق بررسیهای انجامشده، […]
در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل ارتباط با مشتریان، بیمه تعاون سامانهای برای ثبت و دریافت پاسخ سوالات بیمهای بهصورت مستمر و سریع راهاندازی کرد.به گزارش کیوسکخبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، این شرکت با هدف ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان، بخش جدیدی را در وبسایت خود به نشانی www.taavon-ins.ir […]