به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون که صبح امروز در قالب کارگاه آموزشی آنلاین مدیران ستادی و استانی اظهار داشت: پرداخت ۱۴۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون حاکی از عملکرد مثبت کمی بانک در این زمینه است.
وی افزود: بانک توسعه تعاون در سال گذشته ارتقای کیفی، اثربخشی و هدفمندی تسهیلات بهویژه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری را در راستای رفع موانع تولید و ارتقای سطح زندگی در مناطق محروم را مدنظر بوده است و سهم قابلملاحظهای از سبد تسهیلات بانک به تولیدکنندگان و در راستای پیشبرد برنامههای اشتغالزایی و توسعهای دولت تخصیصیافته است.
عصارزاده ” تمرکز بر پیادهسازی و اجرای بانکداری دیجیتال” را دیگر راهبرد بانک در سال جاری اعلام و در این مورد اظهار داشت: طی سال گذشته حسب ضرورت و نیاز، یکی از رویکرد اصلی و جدی بانک معطوف تلاش در جهت فراهم نمودن تمهیدات و مقدمات لازم در پیادهسازی و اجرای بانکداری دیجیتال بوده است که برابر تکلیف و راهبری وزارت امور اقتصاد دارائی این موضوع در قالب تشکیل کارگروه تخصصی و انعقاد قرارداد با شرکت مشاور و پیمانکار و تدوین نقشه راه دنبال که در سال جاری بهصورت جدی پیگیری خواهد شد.
وی استقرار بانکداری دیجیتال را از مهمترین برنامههای بانک توسعه تعاون در سال جاری اعلام نمود و افزود: بانکداری دیجیتال مبتنی بر اصول مشتری مداری و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان استوار است و ضروری است همزمان با اجرای زیرساختهای فنی، تجهیزاتی و سازمانی بانکداری دیجیتال، ترویج فرهنگسازمانی و ارتقای سطح رضایت مشتریان مدنظر قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به لزوم اتخاذ تدابیر هوشمندانه در مدیریت مطالبات غیر جاری بانک گفت: تشکیل جلسات منظم با واحدهای استانی باعث بهبود مستمر در کاهش شاخص مطالبات غیر جاری بانک شده است و منابع بسیاری از این مسیر به چرخه تسهیلات بانک بازگشته است. وی افزود: برقراری تعامل صحیح با مشتریان و ارائه راهکارهای تسهیلگرانه به آنها در بازگشت معوقات به چرخه بانکی تأثیرگذار بوده است.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون تداوم حضور مؤثر بانک در طرحهای ملی بهویژه طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را ازجمله اقدامات پیش روی بانک در سال ۹۹ اعلام نمود و در ادامه افزود: اهتمام ویژه همکاران بانک در جهت افزایش شهرت و اعتبار بانک در قالب کیفی سازی خدمات و محصولات و جلب رضایتمندی مشتریان بهعنوان یکی از راهبردهای بانک توسعه تعاون در سال جدید حائز اهمیت است که همه زیرساختهای اداری موردنیاز و فرهنگسازی در کیفی سازی خدمات لازم است در این مسیر صورت پذیرد.
وی بابیان اینکه هر سازمان و کسبوکار فعالیت و ادامه فعالیت خود را مرهون ایجاد اعتبار و حسن شهرت میداند گفت: شهرت و اعتبار هر سازمان و هر بنگاه اقتصادی مستلزم برقراری ارتباط تعاملی از یکسو، خدماترسانی کیفی در جهت جلب رضایتمندی مشتریان از سوی دیگر میباشد که مسلماً تلاش بر خدماترسانی کیفی و استمرار این مهم زمینهساز اعتماد مشتریان خواهد شد که این مستلزم تبدیلشدن آموختهها و دانش به مهارت و رفتار حرفهای و فرهنگسازمانی میباشد که بر همین اساس ” اهتمام ویژه در جهت افزایش شهرت و اعتبار بانک در قالب کیفی سازی خدمات و محصولات و جلب رضایتمندی مشتریان” ازجمله دیگر راهبردهای هفتگانه بانک در سال جاری به شمار میآید که پرداختن به این موضوع مهم و اهتمام و تلاش در این خصوص میتواند به اثربخشی فعالیت بانک که یکی از موارد مهم آن پرداخت تسهیلات اعتباری هدفمند به جامعه هدف میباشد کمک شایانی نماید.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=17177