به گزارش کیوسک خبر به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه و با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران روند قیمت گداری محصولات پگاه با توجه به اطلاعات و تحلیلهای گرفته شده از بازار، ارزیابی شد.
در کمیته قیمت گذاری که معاون تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید و جمعی از مدیران صنایع شیر ایران و شرکت پخش سرسری بازار گستر پگاه نیز حضور داشتند، نحوه ورود محصولات جدید به فروشگاههای زنجیرهای ارزیابی شد.
گفتنی است، اتخاذ استراتژیهای قیمتگذاری متناسب با شرایط روز بازار و شرکت و به حداکثر رساندن سهم بازار با افزایش حجم فروش، به حداکثر رساندن سود فعلی با کاهش قیمت تمام شده محصولات و ایجاد زمینه افزایش استفاده از ظرفیتها از اهداف تشکیل این کمیته است.