مقاله تخصصی مسئولیت اجتماعی شرکت های بیمه ” CSR”، ترجمه مشترک فریال فراکش مدیر اتکایی و اموربین الملل بیمه اتکایی ایران معین و آزما سلیمی کارشناس این واحد، منتشر شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران معین؛ این مقاله که برگرفته از مجله معتبر بین المللی مدیریت ریسک است، با بررسی اینکه عمل به مسئولیت اجتماعی چگونه موجب شهرت صنعت بیمه و تقویت روابط با ذینفعان می شود، افزایش وفاداری، فروش و انعطاف پذیری را از نتایج آن عنوان میکند.
در مقاله فوق که متن کامل آن از طریق لینک https://b2n.ir/m62573 قابل دریافت است، شش راهکار به شرکت های بیمه برای ایفای تعهدات اجتماعی ارائه شده است.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=155836