همزمان با چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت و دومین روز نمایشگاه اینوتکس، با حضور بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران و سید روح الله میرامینی مدیرعامل و صابری نایب رئیس هیات مدیره صندوق توسعه فناوری های نوین با هدف همکاری متقابل ارائه انواع خدمات فنآوری در زمینه ارائه خدمات کاربری ASP جهت همکاری در حوزه خدمات بانکداری باز بانک بر بستر الکترونیکی صندوق قرارداد فی مابین امضا کردند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در این مراسم با اشاره به اینکه راهبرد بانک حضور در پارک های علمی و فناوری است تا ارتباط مستقیم با اعضای پارک داشته باشیم ادامه داد: این اشتراک کسب و کار به نفع هر دو گروه است تا فعالیت خود را گسترش دهند و طرف سوم که شرکت های استارت آپی هستند از این خدمات استفاده کنند.
میرامینی نیز با تاکید بر اینکه این تفاهمنامه مکمل، تفاهمنامه سال گذشته با پست بانک ایران است، تصریح کرد: ما از بانک زمینه همکاری در حوزه تامین مالی جمعی و تسهیلات خرد را نیز گرفته ایم و امیدواریم در آینده نزدیک محصولات مشترک دیگری نیز برای مشتریان ارائه و اجرایی کنیم.
بر طبق این تفاهمنامه که به مدت یکسال شمسی به امضا طرفین رسید، صندوق متعهد است در ازای ارائه تمامی خدمات بانکداری باز در قرارداد، کارمزدهای حاصل از خدمات را پس از اعلام به بانک پرداخت و ارتباط امن دو طرفه SSL بین سرور خود و بانک را به صورت دایم برقرار کند.
بر طبق این تفاهمنامه که به امضا بهزاد شیری سید روح الله میرامینی مدیران عامل دو طرف به امضا رسیده است، پست بانک ایران، خدمات خود را در قالب API در اختیار صندوق قرار دهد و هزینه بستر مورد استفاده جهت تحویل و لینک پشتیبان آن تا مقصد صندوق بر عهده بانک است.
همچنین پست بانک ایران متعهد می شود، آخرین نسخه مستندات سرویس ها و لیست کد خطاهای مرتبط با خدمات در این قرارداد را به صندوق ارائه دهد و هرگونه تغییر در مستندات و سرویس های موضوع این قرارداد، را به صندوق اطلاع رسانی کند.
بر اساس این گزارش، تغییرات و تحولات هر یک طرفین اعم از ساختاری و مدیریتی در طی مدت قرارداد بههیچوجه ناقض تعهدات آنها نیست و طرف مزبور و یا قائممقام قانونی آن متعهد به اجرای مفاد قرارداد است و تنظیم هرگونه اصلاحیه، الحاقیه و تجدیدنظر در این قرارداد به صورت کتبی و با امضای صاحبان امضای مجاز طرفین مجاز بوده و بین طرفین قرارداد قابلاجرا و معتبر است.
همچنین طرفین متعهد هستند راههای ارتباط با تیم پشتیبانی خود را ظرف یک هفته پس از انعقاد قرارداد به صورت کتبی به یکدیگر اعلام کرده و تمام ارتباطات و مکاتبات با این تیم، رسمی تلقی میشود.