مدیر باجه لاهیجان شرکت بیمه تعاون گفت: ایجاد باجه لاهیجان شرکت بیمه تعاون به جهت افزایش ضریب خدمت رسانی در شرق گیلان بوده است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، ” بهادر اسدی” باجه لاهیجان مدیریت شرکت بیمه تعاون در گفتگویی با برنا در زمینه خدمات این مرکز اظهار داشت: برای ارائه خدمات مبسوط تر به بیمه گذاران شرق استان گیلان و تسریع در پرداخت خسارت در تاریخ اول مهر ماه ۱۴۰۱ این باجه با حضور جناب آقای دکتر مظلومی مدیر عامل شرکت بیمه تعاون افتتاح شد.
وی افزود: همچنین در این افتتاحیه آقایان ابراهیم نوروزی، مدیر امور شعب وقت؛ مسلم اسدی، مدیر امور مالی و المان ورقائی مدیر امور اداری و سرپرست فناوری اطلاعات و بهمن بابازاده، مدیر استان گیلان نیز شرکت داشتند.
اسدی در زمینه فعالیت این باجه گفت: این باجه دارای ۱۵ نماینده عمومی و ۲۰ نماینده کد عمر و مشاور فروش است. قابل توجه است که در باجه لاهیجان، پشتیبانی از شبکه فروش و نمایندگان صورت می گیرد و همچنین پرداخت خسارت نیز انجام می شود. از سوی دیگر اتاق هایی نیز برای مشاوره تعبیه شده تا آگاهی بخشی تخصصی و جذب مطلوب تر در این باجه اجرایی شود.
اسدی تصریح کرد: این باجه در کنار باجه منطقه آزاد انزلی به عنوان قطب دیگر خدمت رسانی در استان گیلان فعالیت می کند. مهم ترین دلیل افتتاح این باجه افزایش ضریب خدمت رسانی به بیمه گذاران شرق استان گیلان بوده است.
وی در خصوص رزومه خود گفت: متولد سال ۱۳۷۱ و دارای کارشناسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی هستم و به مدت پنج سال در بیمه تعاون استان گیلان به عنوان مسئول خسارت مشغول به فعالیت بوده ام.
منبع: خبرگزاری برنا
https://www.kioskekhabar.ir/?p=195444