×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲ آذر , ۱۴۰۳

رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان از ابتدای فعالیت بیمه تجارت‌نو یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده که فرآیند کاری این حوزه در چند بخش جریان داشته و در نهایت با هدایت و مساعدت دکتر نوراللهی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره ، سامانه ثبت و یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو، ۲۷تیرماه سال جاری با حضور معاون بازرسی و رئیس اداره پاسخگویی به شکایات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، قائم مقام، عضو هیات مدیره، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و برخی از مدیران بیمه تجارت‌نو رونمایی شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ در این جلسه حسین حسینی قائم مقام بیمه تجارت‌نو، هدف از راه اندازی این سامانه را ارتقای رضایت مشتری دانست که یکی از اهداف اصلی بیمه تجارت‌نو است و افزود با این روش بیمه گزاران گرامی به راحتی می‌توانند پس از ثبت شکایت در جریان تمامی امور مربوط به شکایت خود به صورت پیامکی قرار بگیرند.

مهدی پیروز رام ، مدیر بازرسی و پیگیری های ویژه بیمه تجارت‌نو بیان داشت با این روش نیازی به مراجعه حضوری یا تماس های مکرر تلفنی نخواهد بود و استفاده از چنین شیوه‌ها و روش‌های نوینی باعث ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات بیشتر یک سازمان است.

در ادامه سامانه یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو مورد تحسین و تقدیر آقای رودگری، معاون بازرسی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و وجود چنین ارتباطاتی را در راستای ارتقای رشد یک سازمان، حائز اهمیت تلقی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.