×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳

معاون مدیر کل بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی: انقلاب انبارها در انبارهای اموال تملیکی کاملا به چشم خورد و قابل تقدیر است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل استان بوشهر روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ معاون مدیرکل بازرسی وزارت اقتصاد ، مدیرکل دفتر بازرسی گمرک ایران و مدیر کل جمع آوری و نگهداری سازمان اموال تملیکی ضمن بازدید از انبار مرکزی اموال تملیکی استان بوشهر و بررسی روند تحویل و تعیین تکلیف کالاهای در اختیار، از نظم و شفافیت ایجاد شده در اموال تملیکی تقدیر نمودند.
سید علی عسکری مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت:
پس از ارائه گزارش عملکرد این اداره کل از عملکرد ماه ها و سال های گذشته و همچنین بازدید از انبارها ، هئیت بازرسی وزارت امور اقتصاد و دارایی از زحمات مسئولان سازمان و خصوصا کارکنان استان بوشهر تقدیر نمودند.
همزمان با بازدید هیئت بازرسی، محمد رضا انارکی محمدی مدیر کل جمع آوری و نگهداری اموال منقول سازمان اموال تملیکی که بوشهر سفر کرده بود، تحولات و نظم موجود در اموال تملیکی بوشهر را نتیجه تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارکنان در استان و حمایت دستگاه های مرتبط دانست.
در پایان نیز معاون مدیر کل بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارایی کشور ضمن بازدید از بخش سردخانه نگهداری کالاهای سریع الفساد در انبار،از روند صحیح نگهداری و تعیین تکلیف در اموال تملیکی بوشهر تقدیر نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.