×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳
راهکار وزیر اقتصاد برای حل مشکلات تعهدات ارزی واردکنندگان

وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی تأکید کرد که مشکلات مربوط به رفع تعهدات ارزی واردکنندگان باید با ارائه تبصره حل شود و در عین حال کلیت مقررات حفظ شود. وی به اهمیت تشخیص و حمایت از بازرگانان و تولیدکنندگان خوب اشاره کرد.

به گزارش کیوسک خبر،‌عبدالناصر همتی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، با اشاره به مشکلات برخی از واردکنندگان در رابطه با تعهدات ارزی، تأکید کرد که این مشکلات باید با افزودن تبصره‌های مناسب حل شوند. وی با بیان اینکه مقررات مربوط به تعهدات ارزی برای تشخیص و حمایت از بازرگانان و تولیدکنندگان خوب تنظیم شده است، گفت: این سیاست‌ها از زمانی که او ریاست بانک مرکزی را بر عهده داشت، به‌منظور حمایت از فعالان اقتصادی درستکار اجرا شده است.

همتی افزود: «پیشنهاد می‌کنم در موارد خاص که مشکلاتی پیش آمده است، با ارائه تبصره‌های مناسب، این مسائل را حل کنیم و در عین حال حمایت از بازرگانان خوب به قوت خود باقی بماند.» در این نشست، فعالان بخش خصوصی به بیان مشکلات خود پرداختند و خواستار بازنگری در مهلت رفع تعهدات ارزی شدند. وزیر اقتصاد پس از شنیدن مشکلات واردکنندگان، دستوراتی برای کاهش دغدغه‌های آنان صادر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.