×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر اسلام کریمی طی پیامی فرارسیدن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت و دفاع مقدس را تبریک گفت .
ماه فرو ماند از جمال محمد
سرو نباشد به اعتدال محمد
قدر فلک را کمال و منزلتى نیست
در نظر قدر با کمال محمد

آسمان‌ها و زمین امشب نورباران است، بر لب عرشیان از شوق گل عشق و سرور جاری است،زمین گل‌باران و فضا سرشار از عطر مشک و عود است،شهر مکه میلاد آخرین سفیر الهی و رسول حق و رحمت را انتظار می‌کشد، آن که نقش نگین انبیاست ناگاه در این فضای پر از عطر و نور ، خداوند دسته گلی به آمنه عطا می نماید و زمین و فلک غرق سرور و شادی می شود و ملائکه فوج فوج برای عرض تبریک به زمین می آیند.

با فرا رسیدن ایام میلاد فرخنده نبی مکرم اسلام بار دیگر نسیم وحدت و عطر دوستی در میان امت اسلامی وزیدن گرفت.هفته وحدت نماد همدلی، اخوت و یکپارچگی ملت اسلامی و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است. اینجانب ، فرا رسیدن هفدهم ربیع‌الاول سالروز ولادت پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد سلاله پاکش، حضرت امام جعفر صادق(ع) و همزمانی این ایام با هفته دفاع مقدس یاد آور شروع جنگ و خاطرات هشت سال دفاع مقدس را خدمت تمامی مسلمانان به‌ویژه جامعه بزرگ ایثارگری و اعضامحترم و همکاران گرامی در خانواده صندوق قرض الحسنه شاهد تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال سلامتی و شادکامی همگان را مسئلت دارم.

اسلام کریمی

مدیر عامل و رییس هیات مدیره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.