×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با انتشار پیامی، هفته دفاع مقدس را محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ایثارگران و هموطنان به ویژه همکاران ایثارگر در بانک توسعه صادرات ایران تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:
هفته دفاع مقدس، یادآور شجاعت، ایثار، فداکاری و حماسه آفرینی دلاورمردانی است که با مجاهدت و جانفشانی، عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند. به واسطه‌ی همین مقاومت، پایداری و ایثارگری، امروز میهن عزیزمان ایران اسلامی در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برد. بی تردید امنیت و آرامش کنونی، مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان عزیزی است که جان خود را در راه اعتلای اسلام و انقلاب فدا کردند.
اینجانب با ادای احترام به روح پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) و شهدای دفاع مقدس به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، ایثارگران و هموطنان عزیز به ویژه به همکاران ایثارگر در بانک توسعه صادرات ایران تبریک عرض می نمایم.
امید است با همدلی و یکپارچگی و الهام از الگوها و ارزشهای دفاع مقدس بتوانیم در تمامی فعالیت‌های خود به ویژه عرصه بانکداری و خدمت به صادرات غیرنفتی کشور در محیطی سرشار از همدلی و همکاری، زمینه‌ساز رشد و شکوفایی اقتصاد کشور عزیزمان در دوره فعالیت دولت وفاق ملی باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.