×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳

سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران در دیدار با اعضای کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی نمایندگان بیمه ایران اظهار داشت: همراهی و حمایت همه جانبه از شبکه نمایندگان پرتلاش شرکت و هم افزایی برای حل موانع و مشکلات توسعه فروش برای نیل به اهداف ترسیمی از اولویت های اساسی می باشد و همه ارکان شرکت در سطوح مختلف در فراهم سازی برای توسعه همه جانبه فعالیت ها وظایف خطیری بر عهده دارند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ایران مبرقعی با اشاره به اینکه موفقیت نمایندگان در عرصه کسب و کار بیمه ای هدف مشترک و مهم همه مدیران و همکاران در سطوح مختلف است، تاکید کرد: مصالح و اهداف مشترک قطعاً با هم افزایی، همکاری و همراهی های همه جانبه محقق می‌شود و در این خصوص با شناسایی مسایل، مشکلات و موانع موجود و اتخاذ تدابیر و راهکارهای عملی ضمن کسب موفقیت در فضای کسب و کار در جهت پایداری شرایط و فضای همکاری های مشارکتی اهتمام برنامه ریزی شده ای نیاز می باشد.
وی افزود: جامعه نمایندگان بیمه ایران در کنار شهرت، آوازه، اعتبار، اصالت و خوشنامی بیمه ایران در ابعاد و شاخص هایی مانند تجربه، تخصص ، تحصیلات در سطوح عالی، ایثارگری و پایبندی به ارزش ها و سوابق فعالیت در حوضه های اجرایی و مدیریتی دارای ویژگی های شاخصی بوده که این تنوع در ابعاد مختلف مزیت های ارزشمندی را برای حضور در بازار و توسعه و اعتلای همه جانبه بیمه ایران رقم می زند.
مبرقعی در ادامه با تاکید بر راهبرد هویت بخشی شایسته جامعه عظیم نمایندگان بیمه ایران گفت: نقش کارشناسی و تخصصی نمایندگان شرکت با عنوان مشاور بیمه ای مشتریان و بیمه گذاران باید تقویت شود، چرا که نمایندگان فقط عامل صدور بیمه نامه ها نیستند بلکه کارشناس خبره و متخصصی حرفه ای هستندکه در چارچوب فضای بیمه گری ، مشاوره شایسته ای به مردم و مخاطبان ارائه می‌نماید. در این مسیر همه همکاران، کارشناسان و مدیران شرکت با همین رویکرد و با هدف تعالی راهبرد هویت بخشی نمایندگان پرتلاش حمایت و همراهی همه جانبه خواهند نمود.
سرپرست بیمه ایران در بخش دیگری با تاکید بر ضرورت توجه به دغدغه ها و نیاز های نمایندگان در حوزه بهره گیری از فناوری های نوین و کارا با حفظ نام تجاری بیمه ایران خاطرنشان کرد: با توجه جدی به منافع و مصالح نمایندگان باید در این مسیر برنامه ریزی و تلاش ویژه نمود و به موازات آن از ظرفیت های سامانه بیمه ایران من برای ارتقای پرتفوی و ارائه خدمات شایسته به بیمه گذاران و خدمات گیرندگان استفاده بهینه ای صورت پذیرد. برنامه ریزی موثر و جدی در این حوزه توام با ارائه ایده های خلاقانه و اهتمام ویژه برای ورود و بهره گیری شایان از این سامانه نیازمند تصمیم سازی و تصمیم گیری عاجل میباشد.
سرپرست بیمه ایران با تبیین اولویت ها و سیاست های کلان شرکت، تاکید کرد: سلامت و شفافیت در فرایند ها، توجه جدی به اقتصاد بیمه و مدیریت بهینه ریسک، سه اصل مهم حرفه ای گری در فضای کسب و کار بیمه میباشد که اهم انتظارات شرکت از جامعه ارزشمند نمایندگان، اجرا و بکار گیری این سه اصل مهم و کارامد است. و از سویی مدیران و همکاران همه واحد های اجرایی، استانی، و ستادی میبایست در راستای جاری سازی این سه مؤلفه مهم حمایت ها و همراهی های مؤثر به عمل آورند.
وی تصریح کرد: در راستای ارتقای سرعت بخشی فعالیت ها و خدمات رسانی، اختیارات واحد های اجرایی و نمایندگان را با رعایت اصل اعتماد و نظارت مستمر افزایش میدهیم. از سویی باید توجه جدی به خدمات پس از فروش به عنوان مهم ترین انتظار بیمه گذاران و مشتریان عنایت ویژه و عملی داشته و با اخذ بازخورد میزان رضایت از خدمات گیرندگان، کارایی و اثربخشی برنامه ها را ارزیابی و در راستای ارتقای کیفیت خدمات گام های مهمی برداریم. اطمینان دارم این چرخه تعریف شده فعالیت ها، مولفه هویت بخشی بیشتر نمایندگان در حوزه کارشناسی و تخصصی انان مفید و موثر خواهد بود.
مبرقعی با تاکید ویژه بر ارتقای خدمات پس از فروش یاداوری نمود: با بیمه گذاران درطول مدت قرارداد و زودتر از زمان تمدید بیمه نامه ارتباط برقرار کرده و ملاقات نمایید. انها طعم حضور مشاوره ای و حمایتی شما را در ذائقه خود تجربه نمایند. در چنین شرایطی چنانچه حادثه و خسارتی داشته باشند نقش اقناع کننده و التیام بخش شما را درک خواهند کرد.

سرپرست بیمه ایران با اشاره به ضرورت تحول در بیمه های زندگی و افزایش سهم این رشته در پرتفوی شرکت گفت: برای توسعه بیمه های زندگی مهم ترین نقش را نماینده های پرتلاش ایفا می‌نمایند که ضروری است با اقناع سازی همکاران نماینده در این مسیر و بهره گیری از توانایی های سرشار آنان، اهداف پیش‌بینی شده در حوزه بیمه های زندگی محقق گردد.
وی در ادامه افزود: به همه نمایندگان عزیز توصیه میکنیم به عنوان نماد اعلام همراهی با سیاست توسعه بیمه‌های زندگی، حداقل دو فقره بیمه نامه زندگی صادر نمایند و یقین دارم تعداد زیادی از همکاران نماینده با این کار اعتماد به نفس مضاعفی را برای استمرار فروش این رشته به دست خواهند آورد.
وی با بیان ضرورت هم افزایی ها و همفکری در حل مشکلات و رفع موانع احتمالی گفت: مشکلات اجرایی در حوزه کسب و کار نمایندگان توسط کانون شناسایی و احصا و مواردی که در داخل شرکت قابل رفع باشد، پیگیری و اقدام و در مواردی که به دلیل معذوریت های خاص در شرایط کنونی قابل رفع نباشد ضمن درک و پذیرش موضوع با اطلاع رسانی و انعکاس مسائل نقش افرینی شایسته توسط کانون به عمل آید.
سید محمدناصر مبرقعی در بخش دیگری اطلاع رسانی به موقع و تبلیغات رسانه ای به ویژه بهره گیری از رسانه های فراگیر در معرفی خدمات بیمه ای را مهم برشمرد و یاداوری کرد: برای تسهیل فروش خدمات بیمه لازم است در زمینه تبلیغ و ترویج و فرهنگ سازی تلاش ملموس و شاخص صورت پذیرد.
وی در راستای حمایت از همکاران نماینده تصریح کرد: فراهم سازی پرداخت مشارکت در منافع نمایندگان در دستور کار قرار دارد و تاکید نمودم با ایجاد بستر مناسب در اسرع زمان این فرایند اجرایی شود.
سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران در پایان تاکید نمود: همه ارکان شرکت در سطوح مختلف با تمام توان و ظرفیت در کنار نمایندگان پرتلاش بوده و در جهت پایداری و تثبیت‌ موقعیت ها و رشد و اعتلای همه جانبه شبکه فروش و نمایندگان در کسب و کار بیمه ای نقش حمایت گرانه را ایفا خواهند نمود. از سویی نیز انتظار داریم در عملکرد سه ماهه سوم و پیش رو ضمن توسعه فروش بر محور اولویت های تعیین شده و مبتنی بر اقتصاد بیمه ، گام های ثمر بخشی در راستای دستیابی به اهداف شرکت برداشته شود.
امیررضا نعمت اللهی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها،شعب و نمایندگیها ،در این جلسه با اشاره به ضرورت توجه به درخواست‌های کانون، بر حمایت، همراهی و تکریم نمایندگان در شعب و همراهی مدیران اجرایی با نمایندگان در تحقق اهداف فروش تاکید کرد.
در ابتدای این نشست اعضای کانون سراسری انجمن های صنفی کارفرمایی نمایندگان بیمه ایران با طرح موضوعات، مسائل و اولویت های اساسی در حوزه کسب و کار بیمه ای نمایندگان، پیشنهادات، نظرات و درخواست های مورد نظر را مطرح نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.