×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر تحت مدیریت تأمین سرمایه تمدن سودی معادل ۲۵٫۱۱ درصد روزشمار سالانه را در پایان دوره شهریور ماه ۱۴۰۳ به تعداد ۴۰۰٫۵۸۲ سرمایه‌گذار این صندوق پرداخت نمود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن، سود دوره شهریور ماه ۱۴۰۳صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر با نرخ ۲۵٫۱۱ درصد روزشمار سالانه به مبلغ ۱۱٫۶۷۹ میلیارد ریال به حساب سرمایه‌گذاران این صندوق واریز شد.

از میان این تعداد، ۳۹٫۶۲۱ سرمایه‌گذار که امکان صدور از محل سود را فعال کرده بودند، اقدام به سرمایه‌گذاری مجدد سود دریافتی نمودند که ارزش این میزان سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲٫۹۴۲ میلیارد ریال می‌باشد. قابل توجه است این مبلغ ۲۵٫۱۹ درصد از کل سود پرداختی به سرمایه‌گذاران صندوق طی دوره شهریور ماه ۱۴۰۳ بوده است.

سرمایه‌گذاران می‌توانند برای کسب سود بیشتر با فعال‌سازی گزینه‌ی صدور از محل سود، میزان سود دریافتی از این صندوق را بصورت روزشمار سالانه تا ۲۸٫۲ درصد افزایش دهند.

خالص ارزش دارایی‌های این صندوق در حال حاضر بیش از ۵۶ همت می‌باشد و ارزش اسمی هر واحد سرمایه‌گذاری این صندوق نیز ۱۰۰‌هزار تومان است که سرمایه‌گذاران حتی با یک‌ واحد نیز می‏‏‌توانند سرمایه‌گذاری را شروع کنند. سود روزشمار و بالاتر از نرخ بانکی این صندوق، به صورت ماهانه پرداخت شده و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذارانی است که خواهان ریسک کم و سودی بالاتر از نرخ بانکی هستند.

آنچه سرمایه گذاران باید به آن توجه داشته باشند تفاوت سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها و سپرده بانکی است، در سپرده بانکی اگر به هر دلیلی زودتر از موعد سررسید برداشتی صورت پذیرد نرخ شکست یا جریمه‌ای برای سپرده بانکی اعمال و از سودی که قرار بود پرداخت گردد، کاسته خواهد شد. این در حالی است که صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر دارای مزیت سود روزشمار بوده و نرخ شکست سود برای سرمایه‌گذاران لحاظ نمی‌گردد.

همچنین پرداخت منظم و موفق سود سرمایه‌گذاران صندوق در ادوار گذشته توسط مدیر صندوق و ضمانت نقدشوندگی صندوق توسط بانک شهر دلیلی بر امنیت سرمایه‌گذاری در آن است.

سرمایه‌گذاری در این صندوق بدون محدودیت زمانی و مکانی به صورت آنلاین و از طریق اولین مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین کشور به نشانی www.ibshop.ir و همچنین از طریق شعب سوپر مارکت‌های مالی شرکت تأمین سرمایه تمدن در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.