×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳

پژوهشکده بیمه در حقیقت موسسه تحقیق و توسعه این صنعت به شمار می آید که باید پاسخگوی نیازهای امروز و آینده بیمه کشور باشد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، پرویز خوشکلام خسروشاهی ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محمد مهدی عسکری در دوره سه ساله تصدی ایشان در پژوهشکده بیمه از دکتر نیاکان به عنوان چهره ای علمی و مدیریتی یاد کرد و افزود: پاسخ علمی و کاربردی به پرسش ها و ابهامات صنعت بیمه از مهمترین ماموریت های پژوهشکده بیمه به حساب می آید.
رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اهمیت امر «آینده پژوهی» در صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: مدل های جدید کسب و کار در جهان به گونه ای طراحی می شوند که به دانش افزایی و پژوهش های ساختاری، نیاز ویژه دارند.
رئیس هیات امنای پژوهشکده بیمه با برشمردن ویژگی های علمی دکتر نیاکان، ابراز امیدواری کرد که این انتصاب از درون صنعت بیمه و بدنه علمی پژوهشکده، اثرات مثبتی را به دنبال داشته باشد.
وی در پایان از گروه های پژوهشی مجموعه پژوهشکده بیمه خواست تا نتایج تحقیقات سه ساله مرتبط با موضوع «تکافل» را فارغ از نطراتی که در این خصوص در صنعت بیمه مطرح است، تدوین و در اختیار شرکتهای بیمه قرار دهند تا عندالزوم مورد بهره برداری قرار گیرد و هزینه و وقت صرف شده روی آن به هدر نرود.
در این نشست، دکتر لیلی نیاکان _ سرپرست پژوهشکده بیمه _ با قدردانی از اعتماد رئیس کل بیمه مرکزی به تشریح آخرین تحولات این نهاد پژوهشی پرداخت و اظهار داشت: مدیریت دانش بیمه و کمک علمی به بیمه گران در راس برنامه های پژوهشکده بیمه قرار دارد.
وی با تاکید بر ضرورت تعامل تمامی ارکان بیمه از سایر ذینفعان این صنعت خواست تا در تصمیم سازی ها و برنامه های پژوهشکده بیمه کمک کنند.
شایان ذکر است که لیلی نیاکان، دانش آموخته دوره دکتری علوم اقتصادی است که علاوه بر عضویت در هیات علمی، سابقه معاونت پژوهشی پژوهشکده بیمه را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.