×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳

بانک شهر با ادامه روند سود آوری سودی معادل ۲۷۶۵ ریال را برای هر سهم خود محقق کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بر اساس اطلاعات و صورت‌ های مالی میاندوره‌ای دوره ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ بانک شهر، روند سودآوری این بانک ادامه داشته است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، بانک شهر تا پایان شهریور ماه توانسته سود خالص خود را به بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برساند. این بانک با تحقق سود خالص ۴۱.۴۳۸.۰۱۳ میلیون ریالی، سود پایه هر سهم خود را به رقم ۲۷۶۵ ریال رسانده که خبر خوبی برای سهامداران این بانک است.
همچنین، درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و اوراق بدهی بانک شهر در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ به ۱۷۷,۶۲۷,۸۸۱ میلیون ریال افزایش پیدا کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد را تجربه کرده است.
درآمد کارمزد بانک شهر نیز با افزایش ۲۲ درصدی به ۴۲,۸۴۳,۳۳۵ میلیون ریال رسیده و خالص کارمزد این بانک نیز که جزو درآمدهای پایدار بانکی محسوب می‌شود به ۳۴,۴۱۲,۱۵۶ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است. رقمی که در مقایسه با ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲، حدود ۱۹ درصد بیشتر شده است.
بانک شهر با سرمایه ثبتی ۱۵,۵۷۲,۸۴۱ میلیون ریالی، در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳، سودی معادل ۲۷۶۵ ریال را برای هر سهم خود محقق کرده است که می‌تواند با تداوم این روند سال مالی خوبی را تجربه کند و رضایت بیش از پیش سهامداران را داشته باشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.