×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳

در حاشیه سمپوزیوم و نمایشگاه فولاد در جزیره کیش، مجتمع صنعتی اسفراین و سنگ‌آهن مرکزی ایران در حوزه داخلی‌سازی ماشین آلات معدنی و فولادی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایدرو نیوز، این تفاهم نامه با محوریت اجرای طرح های مشترک ساخت ماشین آلات وتأمین قطعات یدکی در زمینه طرح های توسعه و نگهداری خطوط تولید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران منعقده شده است.

به گفته مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، سال گذشته در نمایشگاه سمپوزیوم فولاد کیش، پیرو مذاکرات با همکاران در مجموعه ایمیدرو و ایدرو مقرر شد تا در حوزه قطعه‌سازی از پتانسیل‌های مجموعه اسفراین بیش از گذشته استفاده شود.

از همین رو پیرو نشست‌‌ها و جلسات مختلف، محصولاتی که قابلیت تولید آنها توسط مجتمع اسفراین وجود داشت، شناسایی شد.

در واقع این تفاهم‌‌نامه‌‌ای که با شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران بسته شد، به این منظور است که بتوانیم از حداکثر ظرفیت تولید داخل و دانش‌بنیان با تکیه بر دانش مجموعه اسفراین بهره ببریم.

علیرضا ارغایی ادامه داد: امید است بتوانیم این الگو را توسعه داده و با مجموعه‌‌های مختلف داخلی در زمینه تامین قطعات و ساخت محصولات مختلف همکاری داشته باشیم.

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران هم گفت: این تفاهم‌نامه نقطه عطفی در ساخت تجهیزات صنایع معدنی است.

مجتمع صنعتی اسفراین سال‌هاست که در بخش ساخت قطعات فولاد آلیاژی فعالیت کرده و در حال حاضر برای ساخت ماشین‌آلات، آماده همکاری با دیگر شرکت‌ها است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.