وی با اشاره به اهمیت ایجاد اعتماد در فروش بیمه گفت: با توجه به سابقه فعالیتی که در شهر بم دارم، مشتریان اعتماد زیادی به ما دارند و همین امر به افزایش فروش کمک میکند و در واقع بخشی از بازاریابی را خود مشتریان با معرفی ما انجام میدهند.
کیوسک خبر ـ وی با اشاره به فعالیت مستمر در رشته بیمههای آتش سوزی گفت: با توجه به شناخت کاملی که از این رشته دارم، در جشنواره مسکونی و اصناف توانستم از شرایط استفاده کنم و فعالیت خوبی داشته باشم.
وی ادامه داد: بیمههای آتشسوزی بسیار فراگیر است و افراد زیادی متقاضی آن هستند اما عدهای از پوششهای این بیمه خبر ندارند و زمانی که در بازاریابی متوجه می شوند، به سرعت تمایل به خرید نشان میدهند.
این نماینده شعبه کرمان در ادامه گفت: علاوه بر بازاریابی تلفنی، در مواقع زیادی هنگامی که برای بازاریابی بیمه آتشسوزی به مغازه ها و فروشگاه ها مراجعه و شروع به عکس برداری از محیط کردم سایر مغازه داران اطراف هم کنجکاو شدند و پس از پرس و جو آنها را در جریان پوششهای بیمه قرار دادم و به این صورت در یک بازدید چند بیمهنامه جدید جذب شد.
وی افزود: در برخی مراجعات به صنوف مختلف هنگام صدور بیمه آتش سوزی، سایر رشتههای مرتبط را با آنها توضیح دادم و به این صورت از یک مشتری چند بیمهنامه جذب شد ضمن اینکه در هنگام صدور بیمه برای اصناف، برخی رشتههای دیگر مثل عمر و مسئولیت را برای آنان شرح دادم که با این روش، سایر بیمههایشان را جذب کردم.
وی ضمن ابراز خرسندی از نگرش مدیریت ارشد برای حمایت از شبکه فروش گفت: در این چندماه که تعامل ستاد و شعبه با نمایندگان بیشتر شده، دلگرم شدیم و با روحیه بهتری کار میکنیم ضمن اینکه با شعبه نیز ارتباط نزدیکی داریم و علاوه بر تماس، بازدید و پیگیری امور از سوی رییس و همکاران شعبه، بسیاری از کارها را با همدلی و همراهی سایر نمایندگان پیش میبریم .
https://www.kioskekhabar.ir/?p=241571