به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، امکانات که در اینترنت بانک ملل برای کاربران وجود دارد بدین شرح است:- خلاصه وضعیت حسابها شامل صورتحساب دوره ای – صورتحساب دستگاه پایانه فروش – صورتحساب کارت-گزارش تراکنش های ساتنا و پایا- انتقال وجه کارت به کارت داخلی و شتابی- خیریه و کمک های مردمی- مدیریت چک شامل مسدود کردن چک-وضعیت دسته چک- چک های واگذار شده به حساب- پرداخت قبض و گزارش قبض های پرداخت شده- مدیریت تسهیلات شامل بازپرداخت و تاریخچه و…- شارژ تلفن همراه- مدیریت کارت شامل مسدود کردن کارت-تغییر رمز دوم کارت-مشاهده وضعیت کارت-مدیریت رمز دوم پویا- صورتحساب کارت اعتباری-بازپرداخت کارت اعتباری-مسدود کردن کارت اعتباری-تغییر رمز دوم کارت اعتباری- گزارشات مربوطه به صندوق ضمانت سپرده – کارتابل کارت شامل تراکنش های در انتظار تایید و گزارش تراکنش های حساب های مشترک- تغییر رمز ورود و تراکنش- سرویس ها شامل درخواست تسهیلات-گزارش مغایرت-رهگیری مغایرت
پیشنهاد می گردد به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا
با اینترنت بانک ملل کلیه فعالیت های بانکی خود را در هر زمان از شبانه روز و هر مکان انجام دهید.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=24444