×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۳

مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ایران در حاشیه سی‌ و یکمین همایش بیمه و توسعه گفت: در صورتیکه اعتماد مردم سلب شود بقای شرکت‌های بیمه نیز زیر سوال می‌رود، فلذا اعتماد مردم شیشه عمر شرکت‌های بیمه است و این اعتماد از طریق ارائه خدمات مناسب، پایبندی و ایفای به ‌موقع تعهدات ایجاد می‌شود.

دکتر جباری با بیان اینکه صنعت بیمه مردمی‌ترین صنعت کشور است گفت: صنعت بیمه، تنها صنعتی است که در نه دهه فعالیت، یک ریال از دولت دریافت نکرده است و توانسته در شرایط بحرانی به کمک دولت و ملت بشتابد.

مدیر عامل بیمه ایران چرخه تعالی صنعت بیمه را ترکیب مشتریان و سرمایه انسانی برشمرد و افزود: اگر هر سازمان دغدغه رضایت مشتری و سرمایه انسانی داشته باشد رو به جلو خواهد بود و در غیر اینصورت درجا خواهد زد.

دکتر جباری، مدیر عامل بیمه ایران ریاست پنل “تاثیر فرهنگ و نهادساز‌ی در افزایش رضایتمندی” را در سی‌ و یکمین همایش بیمه و توسعه بر عهده داشت.

در این پنل همچنین آقایان مبرقعی عضو هیئت مدیره بیمه ایران، بهاری‌فر مدیر عامل بیمه حکمت صبا، داورپناه مدیر عامل بیمه اتکایی تهران و دکتر فرزان خامسیان عضو هیئت علمی و مدیر گروه پژوهش عمومی بیمه و پژوهشکده بیمه، حضور داشتند.

در جریان برگزاری پنل «تاثیر فرهنگ و نهادساز‌ی در افزایش رضایتمندی» ۴ مقاله برگزیده شد و به پرسش‌های حضار و اعضای پنل پاسخ داده شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.