در دومین جشنواره فرهنگی-اقتصادی آگهیهای بازرگانی صدا و سیما، تیزر فرهنگی-اقتصادی مؤسسه اعتباری ملل بهعنوان یکی از برترین آثار تبلیغاتی انتخاب شد و موفق به دریافت تندیس این رویداد گردید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری ملل: این مؤسسه همواره در مسیر پیشرفت و نوآوری گام برداشته و علاوه بر ارائه خدمات مالی با استفاده از تکنولوژیهای روز، توجه ویژهای به مسئولیتهای اجتماعی و فرهنگی دارد که در همین راستا،این موسسه با تولید تیزرهای تبلیغاتی و فرهنگی، نقش مؤثری در فرهنگسازی و آگاهیبخشی به جامعه ایفا نموده است.
این جشنواره که با هدف ارتقای سطح کیفی تبلیغات در رسانه ملی و تقویت پیامهای تبلیغاتی در راستای توسعه اقتصادی و فرهنگی بود ، با حضور جمعی از مدیران ارشد صدا و سیما، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، شرکتهای تبلیغاتی و هنرمندان برگزار شد و طی آن، از تیزرهای برتر در حوزه فرهنگی و اقتصادی تقدیر به عمل آمد. انتخاب تیزر مؤسسه اعتباری ملل در این رویداد، نشاندهنده کیفیت بالای تولیدات رسانهای این مؤسسه و تعهد آن به تبلیغات اثرگذار و مسئولیتپذیری اجتماعی می باشد.
کسب این افتخار، بار دیگر جایگاه مؤسسه اعتباری ملل را بهعنوان یکی از پیشتازان صنعت مالی و بانکی در حوزه تبلیغات فرهنگی و اقتصادی تقویت کرد.