×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۴ آذر , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت در آیین معارفه معاونت جدید فروش و بازاریابی با تاکید بر این‌که بازاریابی و فروش از مقوله‌های بسیار مهم در کسب و کار است، گفت: متاسفانه به خاطر عدم توجه به این مقوله مهم،‌ هر ساله شرکت‌های بیمه بیمه‌گزاران قبلی خود را از دست می‌دهند.

محسن پورکیانی اعلام کرد: اولویت اول بیمه البرز ایجاد رضایت و تقویت رابطه با مشتریان است که در نهایت به وفاداری و حفظ و ماندگاری بیمه‌گزار می‌انجامد.

وی با بیان این که شرکت بیمه البرز یک سازمان مشتری‌محور است،‌ گفت: بر این اساس ساماندهی و اصلاح امور در جهت افزایش رضایتمندی مشتری یکی از استراتژی‌های مهم بیمه البرز قرار گرفته است لذا به تازگی معاونت جدید فروش و بازاریابی با هدف نظارت بر واحدهای متولی حوزه فروش، ‌مدیریت توسعه بازار، مدیریت‌های ‌امور شعب و بیمه‌های عمر تشکیل شد و غلامحسین آقاخانی که مدیری پاکدست،‌ حرفه‌ای و منظم است به عنوان معاونت بازاریابی و فروش منصوب شد.

نایب رییس هیات مدیره درعین حال تاکید کرد: مشتری سزاوار بالاترین توجهات و دریافت بیشترین و بهترین خدمات است و بر همین اساس مشتری‌مداری و ارایه بهتری خدمات به بیمه گزاران، ماموریت کلیدی بیمه البرز است.

مدیرعامل بیمه البرز همچنین به تغییر ساختار سازمانی این شرکت اشاره کرد و گفت: با درایت و همراهی هیات مدیره خوشبختانه به سرعت مشکل ساختار سازمانی رفع شد و ساختار سازمانی جدید با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و ماندگاری و وفاداری آنها به شرکت و فروش بیمه‌های خرد به ویژه بیمه‌های زندگی تصویب و تشکیل شد.

حمید رضا توسلی، عضو هیات مدیره بیمه البرز هم در آیین معارفه معاونت بازاریابی و فروش و رونمایی از ساختار سازمانی جدید این شرکت، گفت: واحد فروش، ویترین بنگاه‌های تجاری است و مهم‌ترین رکن شرکت‌های بیمه بخش فروش آنها است.

وی ادامه داد: لازمه مشتری‌مداری و افزایش فروش بیمه‌نامه، تشکیل معاونت فروش و بازاریابی است که بحمدالله با پیشنهاد مدیرعامل به سرعت تشکیل این معاونت در هیات مدیره تصویب شد. امیدوارم با تشکیل این معاونت،‌ هماهنگی بیشتری بین شعب و شبکه فروش شرکت ایجاد شود و در نهایت فروش بیمه‌های خرد افزایش یابد.

وی توضیح داد: هم اکنون بیمه البرز در بخش فعالیت بیمه‌ای دارای سه معاونت فنی، برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات و بازاریابی و فروش است که برنامه‌ریزی، فروش و نظارت بر اجرای درست برنامه‌های مدون شرکت از وظایف این سه معاونت است و این سه معاونت باید با هماهنگی با هم شرکت را به اهداف مورد نظر در بخش تولید حق بیمه برسانند.

این گزارش حاکی است، در این آیین مدیرعامل بیمه البرز حکم معاونت فروش و بازاریابی این شرکت را به غلامحسین آقاخانی اعطا کرد و از ساختار سازمانی جدید این شرکت رونمایی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.