به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، جعفر سمساری در این بازدید با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ارائه خدمات به مراجعین، ترویج فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری در راستای کاهش مراجعات حضوری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بسیاری از خدمات حوزه مشتریان به صورت الکترونیکی در دسترس مخاطبین است و نیازی برای مراجعه حضوری به واحدهای اجرایی نیست.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی ضمن بررسی روند اجرای پرونده الکترونیک در شعبه سه تبریز، بر استقرار دقیق این طرح به عنوان زیر ساخت توسعه خدمات غیرحضوری تأکید و اذعان داشت: تشکیل پرونده الکترونیکی بیمه شدگان و مستمری بگیران، ضمن ارتقای کیفیت خدمات، موجب روانسازی امور در شعب خواهد بود.
در این بازدید روسای ادارات اداره کل استان، گزارش نظارتی از واحدهای مربوطه را ارائه کردند.
همچنین در این بازدید از همکاران تلاشگر شعبه با اهدای لوحی از جانب مدیر کل تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.