به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک دکتر دارایی معاون بازاریابی و امور استان ها با اعلام این خبر افزود: طبقه بندی و هدفمند کردن خدمات قابل ارائه به مشتریان یکی از اولویت های بانک قوامین است و در همین راستا فرایند شناسایی و رتبه بندی مشتریان فعال براساس پارامترهای خوشه بندی مشتریان در این بانک اجرایی و عملیاتی گردید.
وی تصریح کرد: تاکنون و براساس مطالعات به عمل آمده در معاونت بازاریابی و امور استان ها بالغ بر ۷۰۰ کارت طلایی با قابلیت سرویس دهی خارج از نوبت در شعب سراسرکشور، ارائه خدمات غیر حضوری جهت تکمیل فرم ها با مراجعه به آدرس مشتری و اعطاء دسته چک به میزان حداکثر ۱۰۰ برگ و تخفیف ۳۰ درصدی از محل کارمزدها، صادر شده که قرار است در اختیار مشتریان برتر بانک قوامین در سراسر کشور قرار بگیرد.
شایان ذکر است دکتر دارایی در جریان اعلام این گزارش نظارت بر اجرای مطلوب آیین نامه ارتباط با مشتریان برتر و دارندگان کارت طلایی را از سوی مسئولین شعب مورد تأکید قرار داد.
https://www.kioskekhabar.ir/?p=36101